Hoi allemaal, Het wordt voor ons tijd om een buggy aan te schaffen die makkelijk mee op de fiets kan en op vakantie. Mijn oog is een tijdje terug gevallen op de Chicco Liteway. Hier wilden wij dus voor gaan, maar wilden wachten op de mamamazzeldagen van Prenatal zodat het een leuk prijsje zou worden. Maar nu heeft de Prenatal exclusief een Chicco Echo voor 80 euro. Wie kan mij vertellen wat nou precies het verschil is of gewoon je ervaringen met 1 van deze 2.... Thnx alvast!
Wij hebben de chicco liteway gehad en wat een vervelend ding! Bij onze oudste hebben we bijna 4 jaar met een buggy gedaan en die hebben we nog steeds als reserve. De liteway heeft aan elke kant voor maar 1 wiel en die was zo kapot. Sturen ging mega lastig en zwaar viel gewoon niet meer mee te lopen week ook steeds naar links. Ik dacht vast een productiefoutje maar garantie was voorbij. Vrienden van ons hadden er ook 1 die het nu na bijna 2 jaar ook niet meer doet.
Wat jammer dat jullie zulke slechte ervaringen hebben. Een collegaatje van mij heeft er ook 1 en die gaat al 4 jaar mee en heeft er totaal geen problemen mee....
Hier ook de liteway; nu een paar maandjes en ik vind hem heel fijn lopen. Weet niet of ik hem zou kopen als ik hem mee zou willen nemen op de fiets... hij is vrij groot als je hem opvouwt. Er is nu ook een nieuw model van ik dacht Quinny. Wij hebben voor de Liteway gekozen, omdat deze hoog is en wij zijn lang. Succes!
Ja idd want ik vond het een mooie buggy. Dacht net (kids zijn even oud) misschien de buggy uit dezelfde productie? Maar we waren laats in euro Disney met andere vrienden en toen ik hun buggy overnam, ook een liteway trok hij ook gigantisch (deze is overigens 2 jaar oud).
Gaat helemaal prima Anyway hier dus ook de liteway en ik ben super tevreden! Makkelijker sturen en ook voor mijn man lekker in gebruik omdat hij lang is en dus niet gebogen hoeft te lopen..