Wij gaan in januari trouwen. Nu heb ik al de perfecte jurk en tas (zie album) Laarzen hoeven denk ik niet zo'n probleem te worden, maar nu ben ik op zoek naar een zwarte, het liefst satijn, aangezien mn jurk ook heb ik dus 1 jasje en 2 vesten en ik kan absoluut niet kiezen! Het was ook eerst de bedoeling dat ik in het wit-ecru zou trouwen, maar ik werd echt verliefd op deze superjurk! Graag jullie eerlijke mening en mocht je nog een ander idee hebben, dan schroom niet en gooi het eruit. Ik dacht dat een kleine intieme builoft niet zo heel veel tijd in beslag zou nemen, maar pfoe he. Ik geloof dat ik de afgelopen dagen nergens anders mee mee bezig ben geweest. En dan moet ik ook nog op zoek naar kleding voor Anouk (natuurlijk ons bruidsmeisje!) Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! Een hele dikke zoen, van een toch steeds zenuwachtigere bijna bruid!
ik zou gaan voor het korte vest! Zonde van je mooie jurk als er een lang vest over gaat of een jasje! (Mooie jurk!)
Ik zou voor het jasje gaan!Heel leuk en elegant! (in mijn ogen dan he ) Héél mooie jurk inderdaad, gewoon super!
Ik zou ook gaan voor het korte vestje. Mooie jurk hoor. Voor je dochter kun je kijken bij Jottum. Daar hebben ze echt hele mooie feestkleding. En wel wat duur, maar goed, je bent maar 1 keer bruidsmeisje van je ouders,
hoi hoi ik zou voor het kort vestje gaan staat lekker eigentijds en sexy en dat is de jurk ook dus helemaal goed knuffel nathalie
Ik zou gaan voor een lange sjaal ( niet zo'n wollen geval hoor ) van mooie stof die je dan om je schouders kan slaan. Ik vind dat dat jasje en het vest zoveel van die mooie jurk verbergen en vind ze toch ook een beetje alledaags.
Absoluut het jasje, past het beste bij je jurk. Je jurk is van een mooie stof en chique, en de vestjes zijn erg leuk maar naar mijn idee te casual om met de jurk te combineren.
Wat een prachtige jurk, zou zonde zijn om daar een lang jasje over te doen. Heel veel plezier met de verdere voorbereidingen! Groetjes
vind het al knap van je dat je een jurk hebt! ik heb er nog geen en wij gaan trouwen in december...maar goed ik moet dan ook in een positiejurk....binnekort maar ff zoeken... ik zou voor het korte vestje/jasje gaan want dan zie je je mooie jurk goed! das ook mooi voor de foto;s
Wat gaaf zeg!Ik zou denk ik gaan voor het jasje, ik vind een vest ook wat te casual voor over een trouwjurk, en anders het korte vestje vind ik leuker da de lange!
Ik had gestemd op het korte vestje , maar na nader inzien zou ik toch voor het jasje gaan. Qua stof vind ik die mooier! Maar ik neem aan dat het alleen bedoeld is als je naar buiten gaat? Binnen doe je hem toch uit?
Ik ga voor het jasje, is net iets eleganter. Even off topic, wat een simpele maar prachtige jurk, mooie kleur en model. Gewoon helemaal mooi.
Ik heb gestemd voor het korte vestje. Komt je jurk veel mooier uit. Wel een goed idee hoor, een vestje of jasje erbij. Ik ben in februari getrouwd en het was zo koud, maar ik weigerde iets anders aan te trekken dan de jurk. Nou dat heb ik geweten
Ik ben het Majel eens, zo'n brede sjaal van Satijn. Ik heb gestemd voor het jasje.. dat vind ik van de drie opties de mooiste. Maar zo'n sjaal ja... dan komt je jurk beter uit..
Ik zou proberen een combi te vinden van het korte vestje en het jasje (weet niet of verder zoeken nog een optie is?). Ik vind de stof van het jasje beter bij de jurk passen, maar denk dat iets korter en zwart (zoals het vestje) beter bij de jurk past. Schitterende jurk trouwens! Ik zou er denk ik mooie panty's onder doen met een elegante schoen (meer zo'n trouwschoen met hakje en bandjes, maar dan in het zwart), maar dat is meer mijn smaak, denk dat 't dan chiquer is. Als je meer van stoer houdt, zou ik voor de laarzen gaan. Edit: een satijnen sjaal zou denk ik ook supermooi staan. Had ik bij m'n trouwjurk ook (geen satijn, maar van 't kant wat ook in m'n jurk verwerkt zat).