Wij zijn ons aan het orienteren op de zomervakantie. Na een aantal jaar center parcs en landal willen we nu een "echte" vakantie. We zijn enorm aan het twijfelen gegaan over wat we moeten doen. We hebben een zoontje van 8 en een dochtertje die dan 8 maanden is. Het ideaalste/leukste lijkt me vliegen. Alleen voor het budget wat wij hebben ben je 8 dagen op Tenerife maar wel All Inclusive. Aan de andere kant dachten we een auto vakantie naar Frankrijk naar een leuke camping dat is goedkoper en man je langer weg. Maar waar we dan tegen op zien is de enorme reis. Heb een leuke camping gezien Les Alicourts (zo'n 6 uur ongeveer) en dat is te doen aangezien we ook vaak naar Disneyland gaan. Zijn er mensen die tips of adviezen hebben wat te doen? Of leuke campings in Frankrijk weten die niet langer dan 6 a 7 uur te rijden zijn? Of leuke hotels op de Canarische eilanden voor een leuk prijsje?
Beide klinkt niet verkeerd, hoewel ik met een baby liever in een hotel zit dan op een camping. Qua Canariche Eilanden: Ik ben niet bekend op Tenerife, maar wij hebben in 2015 een huisje gehuurd aan de noordzijde van Gran Canaria (veel goedkoper dan de zuidkant en minder toeristisch, maar toch ook mooie stranden, als je ze weet te vinden). Daarbij kwamen alleen wel de extra kosten voor het huren van aan auto. En natuurlijk de boodschappen, maar die waren ook goedkoper dan elders. Huisje was geboekt via HomeAway. Was echt geweldig! Verder hebben we in een hotel op Fuerteventura gezeten, maar dat was in 2007, dus ik kan je niet garanderen dat het hotel nog steeds zo goed is als toen. https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g580322-d499054-Reviews-Fuentepark_Apartamentos-Corralejo_La_Oliva_Fuerteventura_Canary_Islands.html