Leuk hotel bij strand of Amsterdam of Haarlem

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Baileyy, 13 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Iemand een leuke hoteltip? Man en ik zijn onverwachts kinderloos. Dat hebben we nooit en zeker niet snachts. Normaal kunn3 we dit nooit regelen met oppas.
    Nu wel a.s. zaterdag tot max maandag (2 nachten). We zoeken ons suf, maar best prijzig.
    Ik vind Amsterdam leuk maar de ene na de andere slechte recensie. We willen het liefst loopafstand van restaurantjes en gezelligheid. Dus een vd Valk valt af helaas.
    Iets bij strand vinden we leuk. Of Haarlem?
    Iemand tips? Ik speur me suf op booking.com e.d. sites. Maar kom echt hele hoge bedragen tegen.

2. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Bergen aan zee? Geen idee wat het qua prijs doet, maar leek mij een leuk dorpje met restaurants etc. En wat vind je duur? Het is nog zomervakantie natuurlijk, dat zal qua prijs ook niet helpen. Of op de Veluwe, leuke dorpen/ steden en mooie natuur. Wij zijn vorig jaar naar hotel Sterrenberg geweest, is adult only, maar zeker geen koopje. Wel heel heerlijk!

Baileyy vindt dit leuk.
  3. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Ik wil zelf heel graag eens naar Zoomers aan Zee, Castricum.

Baileyy vindt dit leuk.
  4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    Het is zomervakantie alles zit propvol en zeker zulke steden of aan de kust. Sowieso betaal je daar de hoofdprijs met jullie wensen. misschien dat een bed and breakfast iets is al is dat zeker vaak niet goedkoper. Misschien een ibis budget ergens een optie

Baileyy vindt dit leuk.
  5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Bed en breakfast zat juist zoveel vol. En misschien is 300 euro voor een nachtje wel normaal in deze vakantieperiode. Maar dan zit ik wel graag voor dat geld in iets dat goed is. Een vd valk kost 235 voor dezelfde dag zag ik.

Ibis budget ga ik naar kijken dankje!
    En ook de badplaats tips hierboven ga ik even afspeuren!

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Leuk ga ik kijken. Hotel Sterrenberg is leuk ja, ken ik. Wij komen uit die omgeving dus willen eigenlijk iets meer onbekendere terrein voor ons.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    300 per nacht is denk ik idd niet zo raar nu. Wij vonden hotel van Oranje in Noordwijk aan zee erg mooi.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    300 euro is niet uitzonderlijk.
    Kijk eens naar Belgie, wij vinden de kust daar ook heel leuk. Blankenbergen

Deel Deze Pagina