Voor een meisje hebben we al een eventuele naam, maar nou is er 1 andere naam die ik prachtig vind, en waar ik steeds op terug kom, al vanaf de eerste keer dat ik de naam hoorde vind ik 'm geweldig Mijn vriend vind dit ook een hele mooie naam, maar twijfelt net als ik of het om de volgende reden wel kan Mijn zus is getrouwd geweest met een man die al 1 kindje had....dit is heel lang de stiefdochter geweest van mijn zus...nu zijn ze gescheiden, maar zijn dochter komt nog regelmatig bij mijn zus.....ik ben dus helemaal verliefd op haar naam. Maar nou weet ik dus niet of het raar is als wij voor deze naam zouden gaan
Ik vind het wel kunnen hoor! Of hebben jullie ook nog contact met dat kindje? Als jullie toekomstige kindje haar vaak zou zien en haar als een soort nichtje zou beschouwen zou ik 't zelf niet doen.
Het is geen kindje meer...maar al een flinke meid Maar ik heb inderdaad nog wel contact met haar....mijn kindje gaat haar niet super vaak zien, maar het gebeurd wel ooit....verder zal mijn kindje haar niet als een soort nichtje gaan zien
ik zou het wel doen, aangezien je zus geen bloedband met het meisje heeft. Wie weet vergaat het contact met de jaren. Wat fijn dat jullie het helemaal eens zijn over de naam!
Niet dezelfde situatie; maar een nichtje heeft haar zoon dezelfde naam als die van mijn man gegeven omdat ze dat een mooie naam vond. Mijn man was natuurlijk wel trots en we zien ze wel eens, maar haar zoon is inmiddels 6 en mijn man 30 en het geeft geen verwarring. Ik zou het gewoon doen!
ik denk niet dat het contact tussen mijn zus en haar gaat verwateren....ze is wel het halfzusje van de kinderen die mijn zus nog met haar ex heeft gekregen en is gewoon dikke vriendinnen met mn zus geworden Maar ik lees dat hier iedereen zegt DOEN....dus ik ga het nog eens in de groep gooien hier...als over een paar weekjes blijkt dat we een meid krijgen ( anders hoef ik er natuurlijk niet eens meer over te blijven twijfelen ) de andere naam die we hebben vind ik ook helemaal super, maar deze vind ik net ietsje mooier