We waren straks even naar de radio aan het luisteren. (CAS) En toen kwam er een 14 jarig meisje aan de telefoon die vertelde dat haar oma van 66 , 3 maand zwanger is van dr nieuwe vriend... Dus ze krijgt er een tante of oom bij Eerst dacht ik dat het soms een geintje was , maar het bleek echt serieus. Zij en haar moeder willen niet meer met hun zwangere oma en moeder omgaan... Bizar..... (?)
Ja hoor moet niet gekker worden:S ben je in de 40 zeg maar krijg je nog een broertje of een zusje erbij. Je heb zelf kinderen die dan eigenlijk oom of tante moeten zeggen tegen een baby/kind die 15 jaar jonger is..
Ik kan het op nu.nl niet vinden, en het lijkt me toch behoorlijk nieuws, het zou de oudste Nederlandse moeder zijn volgens mij.
Hoor je wel erg vaak de laatste tijd, Spanje, italie en nu ook al in Nederland! Zo kan moeder natuur het toch niet bedoeld hebben, dacht ik zo....
Lijkt me echt niet leuk voor dat kind. Maar misschien dacht die vrouw dat ze niet meer vruchtbaar was. Kan ik me goed voorstellen op die leeftijd.
Om je groen en geel aan te ergeren...vraag me af of het echt waar is. Meestal komt zoiets wel in het nieuws...toch?
En nu maar hopen voor dat kindje dat hij/zij later zijn moeder kan herinneren.... Want de kans is aanwezig dat ze komt te overlijden voor het kind een tiener is...
Dat meisje (klein dochter) op de radio wist het net 1 uur vertelde ze. Mischien dat het nog een beetje vroeg is voor het journaal..... (?)