heel bijzonder dat je niet weet dat je zwanger ben al gebeurt het nog best vaak.. maar 5 weken overtijd? tuurlijk....
Tja geen enkele menstruatie overgeslagen.... Dan vermoed je toch ook niks? Dat gewichtsverlies is wel bizar. Een kind van 3,5 kilo met vruchtwater en dan toch een aantal kledingmaten afvallen. Wel jammer dat ze eigenlijk helemaal niet van deze zwangerschap heeft kunnen genieten omdat ze het niet wist. Ben beniuewd of ze dan wel een band heeft met het kindje...
Bizar... Maar inderdaad niet onmogelijk. Hopelijk krijgt ze goede begeleiding De berichten die er onder staan ook trouwens; "Artsen bepaalden pas na drie maand geslacht van mijn baby" - HLN.be
Wauw, das ook wat, 5 weken over tijd! Erg bijzonder! Nou dat gaat toch ook nergens over? Ik zou ook echt boos zijn!
Hmmm ongemerkt zwanger vind ik altijd zo apart! Dat merk je toch zou je bijna zeggen???? En dan 5 weken overtijd....... jeetje........
5 wken overtijd lijkt mij wat overdreven, het kindje is in principe nog geeneens "groot" te noemen, ik denk eerder gewoon door niet goede voeding (lees; afvallen) en misschien iets mis met vruchtwater e.d. dat daardoor de baby "te droog" heeft gelegen. 45 weken niet zwanger zijn niet doorhebben, geloof ik zoiezo geen zak van, dat vind ik echt raar, vaak hoor ik ook van die excuses op die programma's dat ik denk van "hoe dom ben je nou" als je PCO hebt kan je MOEILIJK zwanger worden (en in Amerika maken ze ervan NIET zwanger kunnen worden) je bent echt gewoon niet in touch met je lijf of gewoon heel naïef of eigenwijs als je dat niet doorhebt volgens mij (enkele echte uitzonderingen daar gelaten misschien) maar ik vind het altijd raar..
vind ik ook hoor, ik had de schoppen van mijn kinderen echt niet kunnen missen in ieder geval.. dan waren mijn darmen wel echt van slag geweest haha toch hoor je het best vaak! vreemd...
Nou ik heb wel eens darmkrampen gehad waardoor ik echt begon te twijfelen of ik niet misschien zwanger was. Ik geloof dat het wel kan, lijkt me heel bizar. Sommige mensen zijn blijkbaar minder 'in touch' met hun lichaam.
wel kort door de bocht om te zeggen dat het niet kan... heb het zelf van dichtbij meegemaakt met een vriendinnetje/klasgenootje op mn studie. heb haar toch echt praktisch elke dag gezien, 9 maanden lang en niks vermoed. tot ze naar de dokter ging met heftige buikkrampen en 2 uur later een baby in dr armen had 9 maanden netjes elke maand ongesteld geweest, niks te zien aan haar figuur en ook niks bijzonders gevoeld. dus ik weet uit ervaring dat het ECHT kan...
Wow erg bijzonder dat zoiets kan! Maar aande andere kant ook wel even schrikken vooral als je het niet had 'gepland'.
Dit dus. Kan het me niet voorstellen echt niet. Een mijn menstruatie bleef uit. Twee ik ben dik van me zelf maar. Bij alle bij de zwangerschappen zag ik duidelijk dat er een baby in mijn buik zat. De oudste met de hik zag ik vaak en had een voorliggende placenta plus hij lag in stuit maar zat hem toch echt bewegen en voelde het ook gewoon echt. en de jongste trapte me halve buik wegof voelde haar zo draaien. Voelde ik. Of vingertjes bij mijn .... maar ja?
Wat bizar zeg. En wonderlijk. Ik ken iemand waarvan de artsen haar verkeerd ingeschat hadden wb de tijd dat ze zwanger was. Kind bleek later 3,5 week overtijd en is dus "verdronken" in de baarmoeder. Kindje was doodgegaan omdat het te lang in de moeder zat . Dus daarom wonderlijk dat ze 5 weken overtijd was.