Gemist - 3FM - Serious Radio Vind het een heel emotioneel gesprek en je hoort gewoon hoeveel pijn ze heeft gehad. En zeker ook omdat er een kind in het spel is!
Ik heb het gister idd gedeeltelijk gehoord op de radio. Ik vind het ook heel sneu voor haar. Rare gozer hoor om nu alles een beetje in de openbaarheid gooien. Heeft zij toch ook niet om gevraagd? Waarom moet er ook een documentaire over hem komen? Zit daar überhaupt iemand op te wachten vraag ik me af.
Ik heb ook flarden gehoord (was aan het werk), ik stond er wel van te kijken. Vind Anouk geen type om dit soort dingen te delen maarjah, ze heeft nu niet veel keus / te verliezen.
Nou idd wie zit er nou op een docu over hem te wachten Respectloze *** of het nou Anouk betreft of een "gewone"" onbekende vrouw.
Ik snap niet eens waarom Anouk die lelijke draak ooit gekozen heeft? Daar zakt zowieso m'n rok al vanaf,brr. En sympathiek is ie ook niet. Trouwens zij ook niet.
Pff wat heftig... Wat een ongelooflijke eikel zeg! En niks meer dan respect voor Anouk, al vanaf het begin vind ik haar een topwijf! En terecht dat zij nu gewoon verteld hoe het in elkaar steekt...