Illuminatie.

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik wou er in het 9/11 topic niet over doorvragen (idd omdat we al wat offtopic gingen, en dan afdwalen van het onderwerp). Maar ik heb even een paar quotes uit het topic gehaald en hier geplaatst. Even een nieuw topic, om het andere dus niet te 'vervuilen'.

Dit topic open ik niet om de boel te willen ontrafelen, want dat gaat ons toch niet lukken ;) Maar ik vind het erg interessant, dus misschien wat dingen met elkaar delen? Mijn man kent best veel filmpjes die hij dan weer aan mij laat zien, maar kan mijn vragen weer niet beantwoorden.

Zoals jij zegt TempusFugit bestaat het dus (o.a?) uit de 13 rijkste families van de wereld. Maar je kunt je toch bijna niet voorstellen dat er zoveel slechtheid achter zulke mensen zit? :) Waarom zouden regeringen eraan mee (willen) werken en waarom is er niet iemand die het kan opdoeken?

Ook vraag ik me het doel van al die verborgen tekenen in films (zelfs tekenfilms, bestemd voor kinderen!) en muziekclips bijvoorbeeld af. Me man heeft me daar best veel van laten zien. Dingen die wij zo in een film niet zien, maar die er wel zijn. Wat is het nut daar nou eigenlijk van? Ik bedoel: wat willen ze met die verborgen tekenen en plaatjes bereiken?

Ook eens een intervieuw met iemand gezien waarin die man zei dat veel beroemdheden zich bij Illuminatie aansluiten om zodoende rijker te worden.

Ik vind het maar een heel vaag iets. Nogmaals is dit topic niet bedoelt om er te diep in te gaan, want van jou TempusFugit merk ik dat je dus spijt hebt dat je hierover bent gaan lezen? Maar wat oppervlakkige info kan misschien geen kwaad. Helemaal erin duiken is niet mijn bedoeling.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik wilde er dus geen topic over openen, maar ik vind het ook ontzettemd interessant.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Lees mee

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Zo anders ik wel!

ik ben lid van abovetopsecret.com
    Daar staat ook erg veel btw.. maar goed ondertussen ben ik jaren verder in mn "onderzoek" en denk ik dat het niet zozeer de ilkuminati is.. of iig dat die slexht zijn... maar een grote groep eliten.. die illuminati meer als dwaalspoor in de wereld hebben gebracht...

Als het zo geheim was.. stond er niet zoveel over op intertnet,youtube etc..
    Tis meer en groter dan die "groep".

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
  6. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik zit al een tijdje te twijfelen over wel/niet een topic openen :) Ik vind het ook heel interessant, en na wat reacties in het 9/11 topic toch maar besloten er een topic over te openen.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
  8. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Volgens me man is Jay-Z ook een 'echte' zoals hij dat noemt. Maar ik vraag me dan af 'wat' hij precies is? Haha. Waar sluiten ze zich precies bij aan, wat is het doel. En Beyonce dus ook? Je bent toch wel heel slecht als je met je volle verstand bij zoiets bent aangesloten?

:)

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik weet niet hoor.. Ik heb er wel eens over gezocht, maar ten eerste snap ik niet precies wat het inhoud en ten tweede vind ik het allemaal ver gezocht.
    Er is altijd aan 'kwaad' in de wereld geweest. Vroeger was het de duivel die het deed en nu ineens illuminati. Ik geloof het niet zo. Dan zou Amerika dus zichzelf hebben aangevallen? Waarom?

10. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Die naam is echt onzin!!!

Eulb yvi is geen "daughter of the devil" of whatever..
    Ga zelf maar naar google translate of zoek het op in de bieb met een latijns woordenboek...

Veel wat op i- net staat is onzin.. of er wordt te veel ingelezen.
    Zo zou rainman the duivel zijn die de illuminati vereerd.. omdat er verschillende rappers over gerapt hebben jn hun liedjes..

Maar een rockefeller of rochscheild.. heb je daar nooit iets over horen zeggen..
    en dan die liedjes die backwards zijn afgespeeld..
    Behalve bijv stairway to heaven.. zijn ze allemaal prut.

Sowieso vind ik de "sterren illuminati" een afleiding van het belangrijke.
    Zoals de plannen om de wereldbevolking uit te dunnen naar 500.000.000
    dat houdt in dat er 6 miljard aan moeten...
    En ik geloof niet dat wij nou net bij die "gelukkige" 500.000.000 horen.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    inprincipe begrijp ik dus dat de illuminatie de bevolking willen verkleinen? maar dit proberen ze al enkele jaren begrijp ik? Of zieik het nu verkeerd?

12. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere

Omdat de rijken er rijker van zijn geworden...

Vind jijhet niet heel toevllig dat de eigenaar van de wtc 2 weken voor 9/11 een verzekering heeft afgesloten voor heel wat geld... en dan niet zomaar een verzekering.. maar precies om een terroristische aanval.

Das een klein voorbeeldje.

13. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik heb hier echt nog nooit van gehoord!

Heeft iemand wat meer uitleg of een docu oid?

Het lijkt me wel interessant.

14. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Als dit al echte plannen zijn, dan gaat ze dat toch nooit lukken?
    Ze kunnen niet eens winnen van terroristen, hoe kunnen ze dan zoveel mensen uitmoorden? Lijkt me sterk dat ze eerst met hun eigen volk beginnen.

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Tis iets wat op hun agenda zou staan...
    Maar das 1 ding het zijn er meer.. maar of het waar is.. das een tweede.

Zo zijn er nog een paar puntjes.
    Bijv.
    Een wereld regering(vind ik niet eens zo slecht).
    een munteenheid
    De wereldpopulatie veekleinen en van de wereld een utopia maken( ieder krijgt een taak.. en daarin loopt alles op rolletjes).
    een chip in iedereen zodat men weet wat je doet, waar je bent, wat je koopt t.a.t.
    Een buitenaardse "nep" invatie laten gebeuren...

Naja tis een waslijst.. en er is veel onzin over geschreven.. en nog steeds..
    En dan heb je ook nog de vrijmetselaars.. de bilderberg groep( nu geleidt door beatrix, hiervoor door bernhard)..
    Naja ik kan er uren over doorgaan.. hhahaa

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb er ook enorm veel over gelezen maar ik vind veel dingen maar ver gezocht hoor.

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Spikkel19: In de voorspellingen staan verschillende dingen waar zij invloed over hebben en de wereldbevolking zullen uitdunnen. Ze hebben onder andere weather control (het beïnvloeden van bijvoorbeeld natuurrampen, veroorzaken van aardbevingen), AIDS in de wereld gebracht en het schijnt dat zelfs het geneesmiddel voor kanker allang bekend is.
    Maar ze willen een derde wereldoorlog ontketenen door een economische val, daarna zijn zij er 'to pick up the pieces'

Verschillende andere bekende mensen hebben ons gewaarschuwd voor Illuminati, maar allemaal toevallig overleden. Tupac Shakur, J.F. Kennedy, Michael Jackson, John Lennon en ook princess Diana (engelse koningshuis is een gigantisch onderdeel en Diana wist dingen die ze niet mocht weten)

De andere artists zijn wel een klein onderdeel van een groter geheel inderdaad, maar worden gebruikt voor het hersenspoelen van mensen. Je moet maar eens goed luisteren naar hun nummers, overal zitten wel verborgen boodschappen in.

Ik vind het heel interessant, maar als je eenmaal in het wereldje duikt zie je het overal in. En dan kun je het niet meer uit je hoofd zetten. Ik heb er niet dagelijks last van, maar nu we kinderen willen heb ik wel zoiets van 'wil ik bewust kinderen op zo'n wereld zetten' en dat is naar.

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Illuminati is niet alleen amerika.. die zitten overal..
    Beatrix, queen elizabeth, de paus.. alles hoort erbij..

En de terroristen is dus ook onzin... tis een inside job.. en ja wat zijn nou 3000 mensen op die miljoenen die ze hebben verdiend en de stemmen die bush heeft gewonnen.. om nu de opium van afghanistan over te hebben genomen? waar ze nu jaarlijk miljoenen aan verdienen..( dit is wat de conspiracy theorists zeggen)

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, de TV staat nu op een documentaire over 9/11 en het liefst zou ik van de daken willen schreeuwen dat dit NEP is, alles wat verkondigd wordt op TV.

Er wordt zoveel verzwegen. Iedere week zie ik wel een keer chemtrails, maar daar hoor je niemand over.
    Voor mij valt er ook niets aan te 'geloven'. Het is er gewoon, er is ook bewijs voor maar het zit vaak verborgen in andere woorden/beelden en mensen kijken vaak gewoon niet zo ver.

20. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    volgens mij is zeitgeist 9/11 wel een duidelijke documentaire. je kan het youtuben!

Deel Deze Pagina