Ik zie mezelf juist als nuchter. Ik vind het juist een 'zweverig' idee(niet helemaal het goede woord) dat we precies zouden weten hoe de wereld in elkaar zit en alles is zoals we het zien. Ja ok, dit is wat simpel neergezet, ik kan het niet zo goed omschrijven. Maar het is dus maar net hoe je er tegenaan kijkt. Ik vind het ook interessant om te lezen wat andere mensen geloven, als het op een normale manier verteld wordt Maar hoe werkt dat hier met clubs dan? Ik dacht dat dat ook gewoon topics waren, maar die zijn dus niet vrij om in te reageren? Ben hier nog niet zo lang, hihi.
maar dat heb ik ook bij mensen die serieus geloven dat bijv het nosjournaal of rtl journaal volledig op feiten gebaseerd is.
Het is natuurlijk nooit verkeerd om kritisch te blijven. Echter zit er wel een verschil tussen kritisch zijn en geloven in consperacy
Weet je hoe je immuunsysteem werkt? Dan weet je toch al het antwoord waarom het langer duurt bij aids en kanker dan bij griep? Sorry, maar misschien moet je juist iets verder denken..
Oh oh, de macht van de illuminati zit in het babyhaar. http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/556005_pb_01/2009artikelDetailVisualLandscape/zwitsal-anti-klit-shampoo.jpg
Precies. Het ontwikkelen van een vaccin dat alleen maar een variant op hoeft te zijn voor een virus dat niet per definitie doodt, is heel iets anders dan een immuuntherapie ontwikklen voor een ziekte die definitief dodelijk is en nieuw is en niet al 100 jaren bestaat. Maar misschien is het idd beter als jullie een clubje gaan vormen als illuminati fans, want kritisch zijn wordt niet op prijs gesteld lees ik. Jammer hoor, je zou juist denken dat als je de zaken wilt analyseren dat je dan geluiden van alle kanten meeneeemt in je beoordeling en niet alleen die van creatieve youtube filmpjes
Nou dat viel mij dus ook op. Natuuuuuuurlijk zal je dat in National Treasures zien! En die werktijden, toch ook hartstikke logisch?
Bush is daar veel te dom voor. ALS de Amerikanen er al zelf achter zaten, dan heeft Bush zelf daar niks van geweten. Da's misschien nog niet eens zo'n gek idee... Die opmerking is laag en slaat nergens op... 1/3 van de amerikaanse bevolking is laaggeschoold en goedgelovig. Meer dan dat zelfs... En nee, ik wil hiermee NIET zeggen dat jij dat bent... Ben ik het mee eens, maar wat knap bedoelt... er zijn mensen, die dus ook heel vatbaar zijn voor dit soort verhalen en die nu, door dit topic te lezen en al die linkjes te bezoeken, compleet angstig worden en meteen een bunker in de tuin willen graven, om het zo maar eens te zeggen. Als je er al vatbaar voor bent, dan kom je zo in een neerwaartse spiraal en ben je in no time zo paranoïde, dat je de deur niet meer uit durft.
Yup. Ja, maar het wáren aliens. De aliens hebben die verklaring van purk zelf de wereld in gebracht, om de aandacht van henzelf af te wenden... Google maar eens op Crystal Skull.
Ik vind t wel interessant om te lezen, dus ga vooral door Maar de plaatjes en filmpjes die tot nu toe voorbij komen (heb ze niet allemaal bekeken), vind ik toch wel vnl vergezocht.
Whahaha ik rol van de bank, hoor opeens de muziek van war of the worlds van jeff waynes. Iemand hier bekend mee? Toentertijd dacht meer dan de helft van de amrikanen dat dit satirische radioprogramma echt was en mensen bouwden bunkers en sloegen voedsle in voor als de aliens kwamen, herkenbaar?
Huh? Iedereen weet toch dat Trix en Lizzebeth lid zijn van een van de oudste coven van Europa? Die hebben het veel te druk om zich ook nog met de lichtjes te gaan bezighouden hoor Wel grappig om te zien dat mensen spannende verhaaltjes van o.a. Dan Brown serieus nemen. En vergeet de wijze man David Icke niet. Heel verlichtend is dit artikel: David Icke en het complot van de reptielen
Hmm even over dat griepvaccin... Dat is heel snel klaar omdat ze een dood griepvirus injecteren... Daar maak je antistoffen tegen en daardoor weet je lijf wat het moet doen als er een levend griepvirus voorbij komt. Dus dat is nogal snel geproduceerd nadat het griepvirus de kop op steekt. Daarom is de jaarlijkse griepprik ook zo'n lariekoek. Die wordt gemaakt VOORDAT de griep de kop op steekt en dus er is een redelijke kans dat je tegen andere griep wordt geprikt dan dat er heerst Maarja.. Er worden wel bakken met geld aan verdient... Dus 3maal raden waarom er overal geadviseerd wordt die prik te halen..
Die zijn ongetwijfeld bezig met de wereldsere kant van het verhaal (met verzinnen hoe ze nou bio-diesel en Shell kunnen combineren zonder er slechter van te worden en dergelijke)
Omdat ze dan een chip kunnen plaatsen in alle bejaarden en zwakke mensen zodat ze die goed in de gaten kunnen houden Nee zonder gekheid. Er wordt gekeken welke variant ws gaat losbarsten die winter, ze gokken op bv 6 varianten en maken daar een vaccin tegen. Mijn man heeft geluk gehad. Zonder grievaccin had hij ws niet meer naast mij gelegen elke morgen.
Jeetje,...het lijkt nu wel een topic te worden van de mensen die er niet in geinteresseerd zijn en dat proberen te verklaren tegenover elkaar en vooral hun standpunt daarmee maar willen verkondigen aan de mensen die zich er wel mee willen bezighouden i.p.v dat de mensen die het wél interessant vinden hier hun bevindingen kunnen delen, waar het topic in eerste instantie voor bedoeld is/was. Jammer. Clubje+1
Ik heb ook gehoord dat NASA onweer en bliksem hebben uitgevonden puur om het geluid en de lichten van ruimteschepen te maskeren