Illuminatie.

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Open. Bij de andere twee is de kans aanwezig dat mensen onterecht geweigerd gaan worden of dat berichten niet geplaatst gaan worden.

En ik denk dat daar minder mensen komen die 'flauw' gaan doen. Prima als je het er niet mee eens bent, maar zeg dat aub op een nette manier.

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, dat vind ik ook zo tegenstrijdig.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mja is ook weer zo. Alleen zou het wel naar zijn als het topic dan meer bestaat uit 'ik geloof er niet in, ik ben te nuchter daarvoor' dan echt over Illuminati.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

5. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar hoe kom je er dan bij dat dit liedje over Illuminatie gaat? Kan toch ook gewoon een protest lied zijn tegen de manier waarop mensen (en met name wereldleiders) met elkaar en de aarde omgaan? Daar hoeft toch niet meteen 'meer' achter te zitten?

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wel interresant.
    Staat ook in de bijbel ja. Daar word dat de 3 eenheid genoemd. Zo gauw als je erin geloofd heeft satan je in zijn macht.

Ik zei het tegen mijn vriend over de illuminati hij wist het meteen. Hij heeft een tijdje bijbel studie bij jehova's gehad.
    Dus ook daar is het bekend

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hmm.. heb pas nog een boek gelezen van een Duitse vrouw die kon ontsnappen uit het wereldje van de Jihad, waar haar man steeds meer in betrokken raakte. Vind ik toch iets geloofwaardiger dan dat de Illuminatie overal achter zitten..

8. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Interresant! Ik lees mee. Vind het alleen wel moeilijk te begrijpen wat het nu precies is. En hoe het zich precies uit..

9. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    +1 :d

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Oke ik zat te denken om het zo te doen...

Ik maak een besloten clubje (dit moet wel eerst goedgekeurd worden door de mods)
    Iedereen kan lid worden,maar het is dan wel de bedoeling dat iedereen het netjes houd.
    Als er iemand komt die alleen maar flauwe grapjes of opmerkingen plaatst verzoek ik netjes om hiermee te stoppen.
    Als diegene er mee doorgaat wordt zij/hij uit het clubje gedaan.

Iedereen hier mee eens???

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik heb ook wel interesse voor het clubje, mochten jullie dit goed vinden.
    Ik heb net even zitten googlen maar word er nog niet wijs van wat het nu allemaal precies is en vind het wel interessant.
    Mijn broertje had het er laatst een keer over en toen snapte ik helemaal niet waar hij het over had. :)

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Oke heb een clubje aangemaakt.
    Wie lid wil worden kan mij pben,en ik zal je dan uitnodigen :)

Wel eventjes alvast 1 duidelijke regel.

- Iedereen dient respect voor elkaar te hebben.
    Je mag best sceptisch zijn en een andere mening hebben,maar ga geen flauwe grapjes of opmerkingen maken.
    Vragen staan vrij als je ergens meer duidelijkheid over wilt.:)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #294 SushiLover123, 10 sep 2012
    Laatst bewerkt: 10 sep 2012
    Nou Purk, ik moet eerlijk toegeven... op 01-01-2000 moest ik 's nachts werken. Ik had op een feestje gezeten tot middernacht, vuurwerk etc en stapte toen in de auto om naar mijn werk te gaan. Ik had nog een (oldschool!!!) cassettebandje met een selectie van de top 2000 in de radio zitten. Dus ik start de auto en het éérste wat ik hoorde was: "The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say."
    ... :$
    Ik heb tóch eventjes naar boven gekeken! :D
    Oe! Ja! Schuldig!
    Wist alleen niet dat dat niet mocht...
    Dank het ook hoor. Nee, serieus. Zo'n topic als dit in de lounge, ja dat kun je dan krijgen. Maar een clubje zit ook heel ergens anders. Maar goed, besloten clubje kan ook natuurlijk. :D

Hey maar geef je het dan wel de GOEDE naam? Dus Illuminati zonder e op het eind? :D

15. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Voor degene die allemaal pb's hebben gestuurd.
    Ik heb jullie een uitnodiging gestuurd :)

16. Ik ben ook wel geinteresseerd! Heb nu ook best een aantal vragen waar jullie misschien antwoord op weten :) Ik ga Agnes even PBen

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ah, dat is interessant...om over de Illuminati uit te wisselen Illuminati-werkwijzen gebruiken...in plaats van open en bloot te blijven. Bang dat iemand je van je geloof brengt?

Denk niet dat het kan, op dit forum wordt niet over politiek en religie gediscussieerd, en dat hele kijk-uit-voor-Illuminati-gedoe is een religie, als je de artikelen n websites van Illuminati-watched goed uitpluist. Dus besloten groep hier? Lijkt me slecht idee...

Voor mij is het allemaal gewoon een uiting van de menselijke behoefte aan spiritualiteit. Blijkbaar is wat Bijbel, Koran of Torah onze voorouders eeuwenlang houvast gaf te ouderwets of uncool. Maar een mens kan niet zonder spiritualiteit en zonder houvast van de heilige boeken rent men gewoon achter complottheorieën die regelrecht uit Hollywood komen aan.

Geloof wat je wilt, maar ik geef de voorkeur aan het geloof van mijn voorouders!

18. Purk

Purk Niet meer actief

:d:d:d

19. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ten eerste: ik geloof niks,vind het alleen een interessant onderwerp.

Ten tweede: zoals je leest kan iedereen lid worden,ook mensen die er niet in geloven.
    Maar is een club gemaakt zodat men respectvol kan discussieren.
    mensen die het verpesten (gelovigen,niet gelovigen) worden verwijdert.
    Dat is iets wat in een gewoon topic niet kan.

Dus eerst even lezen wat het doel van een clubje is,voordat je al een oordeel maakt.

20. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ja ik weet het ook niet hoor. Zoals ik al zei dat zijn de geruchten. Omdat rijke mensen/ mensen met een belangrijke functie misschien kunnen ingrijpen ofzo omdat ze meer macht hebben/belangrijke mensen die ze kennen :(

Deel Deze Pagina