Oh trouwens, om te laten zien hoe ver dit gaat: http://3.bp.blogspot.com/-eGAI8mbAm8o/TalXzyrsVbI/AAAAAAAAAEI/7oV_kUO724k/s400/barcode666.jpg http://februari61.files.wordpress.com/2011/06/icn0k9.jpg http://3.bp.blogspot.com/_3Cw04KGjkvM/TTVDAx90nVI/AAAAAAAAAFU/39KSgSrZ-VE/s1600/20-dollar-wtc.jpg
Ik geloof er ook zeker in, maar ik vraag me af wat ze bijvoorbeeld met die tekenen in films (zelfs tekenfilms) willen bereiken? Ik vind dat echt freaky. Die plaatjes met 1 oog bijvoorbeeld, bepaalde teksten, etc. Waarom zit dat ik sommige (of nouja sommige, veel) films en clips verborgen. We kijken dus naar iets waar meer "gebeurt" dan wij weten, alleen snap ik het doel er dus niet van. Weet jij dat misschien TempusFugit? En toevallig moest ik voor ik dit topic opende aan Tupac denken. Inééns herinnerde ik me dat ik hem eens 'kill Illuminatie' heb horen zeggen in een van zijn raps. Me man is er ook van overtuigd dat hij daardoor is vermoord. Maar achter het hele Illuminatiegebeuren zitten dus echt personen. Personen die van alles plannen en beramen, terwijl wij denken dat het normale bekende mensen zijn. Moet ik het zo zien? Zo heb ik ook eens gelezen dat de mensen van Illuminatie zich bezighouden met de duivel. Slecht gaat samen met slecht zeg maar.
op je rijbewijs staat het symbool van de illuminati britney waarschuwt: Britney Spears - Rebellion - YouTube Ik denk wel dat ze bestaan..heb me er eren tijdje in verdiept en ben er mee gestopt naar zoeken..maar zie automatisch als ik een film kijk oid toch illuminati symbolen..ga er niet dan echt naar opzoek maar het valt gewoon op.. Rumors Lindsay Lohan lyrics - YouTube rond 2.53 Rihanna - Umbrella (Orange Version) ft. JAY-Z - YouTube genoeg symbolen ze zingt ook no allah no god. Katy Perry - E.T. ft. Kanye West - YouTube vol met symbolen. en of course lady gaga..vond er sowieso al een freak.. linkje naar de card game van de illuminati:Illuminati NWO card game / kaartspellen | Alatoerka.nl
MommyA, door zulke tekenen te laten voorkomen in o.a. tekenfilms, willen ze hun macht laten zien, hun bezit. Ze vinden zichzelf even machtig (of machtiger) dan God. Zelf aanbidden ze de god van de onderwereld (Saturnus, Baäl, Lucifer, hoe je het noemen wilt). Je kunt het toch niet voorkomen.. En de tekenen zijn vaak pas achteraf duidelijk. De meeste tekenfilms zijn ook het bezit van Illuminati, bijvoorbeeld Walt Disney was zelf een vrijmetselaar 33e graad. Daarom worden de oren van Mickey Mouse vaak gebruikt als teken van ontwetendheid/hersenspoelen (in clips e.d.) tegenover mensen buiten de Illuminati.
Leuk z'n onderwerp op zp. Vindt dit soort onderwerpen ook echt interessant. Voor de lief hebbers. Op een site genaamd "niburu" vindt je ook allerlei vaan dit soort onderwerpen. Ik ga dit topic ook maar eens volgen
Ja maar zo is het dus ook... heel bewust.. onbewuste singen doen, waarvan wij denken.. nou dan kan ik overal wel iets in zien.. En wat betreft one eye symbolism.. Het kunnen meerdere singen betekenen of allen tegelijk. Big brother(god) is always watching you. Voor de sterren en filmmakers een tribuut aan hun god door het in de clips en films te verwerken. En de laatste is wat lastig uit te leggen.. tis als het ware een soort mind control, Eerst laten ze bijv allemaal leuke dingen en lekkere dingen zien in de reclame van bijv mcdonalds.. en aan het eind de grote M... die ga je na de reclame vaak genoeg gezien te hebben asocieren met een fijn gevoel.. The "one eye" staat volgens mij voor waarheid en mysterie.. Dus als je hem in een film ziet en of clip.. dan is het mysterie de waarheid..
Aha daar gaat het ze dus om. Pure macht. Is vrijmetselaarij trouwens de nederlandse benaming voor Illuminatie? Ik kan me nog een tekenfilm van Disney van vroeger herinneren (ik weet alleen niet meer welke) die destijds indruk op me maakte als kind. Terwijl het verder gewoon een kindvriendelijke tekenfilm was hoor. Maar een eng figuur pakte poppetjes/figuren in de film en gooide die in een laaiend vuur, om ze stuk voor stuk te vernietigen. In een tekenfilm... Later zag ik daar een filmpje van terug (en wist precies weer dat ik dat vroeger had gezien) en dat had dus ook met Illuminatie te maken. Want er zat ook nog zo'n teken in ofzo. Heel vaag en freaky i.i.g!
Vrijmetselaars zijn alleen betrokken geraakt bij Illuminati omdat bij een soort 'reorganisatie' in 1776 (wat ook op het dollarbiljet staat in Romeinse cijfers) machtige mensen werden aangenomen en vrijmetselaars van hogere rangen dat waren. Die hebben ook overeenkomsten in het occultisme en wilden ook een New World Order. Maar verder bestaat Illuminati ook nog uit o.a. Satanisten/Luciferianen/magiërs e.d. Is onderverdeeld. Je hebt verschillende groeperingen binnen Illuminati. Maar niet iedereen is vrijmetselaar binnen Illuminati.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar ik vind dit topic veel te interessant. Dus ik blijf het volgen.
Ik zet even mijn aluhoedje af, maar we komen er ooit wel achter.... Als we de pijp uit zijn! En nu weer snel mijn aluhoedje weer op!
Ik ben hier denk ik een beetje te nuchter voor. Bovendien wil ik me er ook niet zo druk om maken en overal wat "zien". Zoals ik de dingen hier lees is t vooral, tja zo kan je overal wel wat in zien. Vond bij die ene link t stukje, blue ivy en dan omgekeerd is yvi eulb en in het latijns is dat lucifers daughter, maar dat kan je dus niet terug vinden want de illuminatie heeft t verwijdert, tja of t bestaat gewoon werkelijk niet??? Maar zal t topic denk ik wel volgen, want ergens is t ook wel interesant... Maar geloof er nou niet echt in.
Ik lees Latijn en kan iedereen verzekeren: Eulb yvi is geen Latijn. Potjeslatijn misschien Als je het trouwens echt andersom zou lezen zou het Yvi Eulb zijn, of kunnen de Illuminatie alleen maar woord voor woord in spiegelbeeld lezen?
Ik geloof best dat er meer aan de hand is in de wereld waar wij geen weet van hebben, maar of dat per se de illuminatie is weet ik niet. Vind sommige dingen toch wel erg ver gezocht. Maar als ik die cartoons zie met de gekste dingen of boodschappen erin vind ik het toch wel freaky.
ik vind het allemaal erg ver gezocht ... Watergate, Area 51, JFK... Bart Simpson allemaal complot theorieën Sorry ... als ik overal iets achter moet zoeken, dan kan ik net zo goed onder mijn bed kruipen hoor .... Ik ben daar ff te nuchter voor ...