Ik vind het allemaal wel erg ver gezocht al zeg ik het zelf. Maar misschien komt dat omdat ik het nog niet echt begrijp...
Weet niet wat ik er van moet vinden. Maar mijn gevoel zegt. Dat het gewoon klinkklare onzin is! Alles wat gebeurt in het leven beschouw ik als gewoon toeval of wat dan ook. Ben eigenlijk ook echt veel te nuchter om ook maar iets hier van te geloven. Mensen die in dingen iets willen zien zullen er altijd wel blijven. Maar dan gebruik maar me nuchtere verstand en dat met mijn borderline hahaha.( gekke genoeg dus op de wereld)
Als je maar hard genoeg zoekt kun je altijd en overal van dit soort 'tekenen' vinden natuurlijk, voor elke denkbare complottheorie. Nee, het is niet my cup of tea.
Kijk maar eens naar deze docu; Who killed John O'neil Besef wel dat er veel op je af kan komen Om maar even iets "opmerkelijks" te zeggen, ik kan de de links van de YouTube filmpjes die fightforlove net geplaatst heeft niet open via de iPad, Wel via de gewone pc die niet op APPLE draait
ik hou me niet meer bezig met dat gedoe! Wordt er echt misselijk van en echt zo duivel-achtig .. maar ik weet ze zijn er overal en tsjaa met dat JAy-Z gedoe hij heeft zichzelf heel duidelijk verkocht aan die mensen. Tsjaa wie power en geld wilt hebben doen zulke raare dingen blijkbaar erg verleidelijk voor ze
Net dit filmpje gekeken ; Illuminati Rebellion It Will Cost You Your Life (Michael Jackson & Britney Spears) - YouTube Moet zeggen dat ik het halverwege toch wel freaky begon te vinden. Heb me altijd wel afgevraagd wat er met britney spears is gebeurd. 'Opeens' is ze gek geworden. En in de media werd er gezegd dat ze alcoholist is enz. Dus ja, dan denk je snel; het zal wel zo zijn dan. Maar wel apart dat veel bekende mensen op een gegeven moment verslaafd raken, gek worden en worden vermoord of zichzelf afmaken. Ben niet geheel overtuigd, maar eng is het wel.
Hoe staan jullie er zelf in en wat verwachten jullie van ze? Welke mensen behoren tot de uitgekozen top 13 families? Wie kiest heb uit?
Nee omdat je er zoveel over weet en mee bezig bent. Toen ik zwanger was, zag ik overal zwangere vrouwen. Als je een hond van een bepaald ras wil kopen, zie je overal honden van dat ras. Etc. Bij mijn weten een normaal menselijk verschijnsel wat ook psychologisch verklaard kan worden. Maar goed, iedereen moet geloven waar hij zich goed bij voelt natuurlijk!
The Astor Bloodline The Bundy Bloodline The Collins Bloodline The DuPont Bloodline The Freeman Bloodline The Kennedy Bloodline The Li Bloodline The Onassis Bloodline The Reynolds Bloodline The Rockefeller Bloodline The Rothschild Bloodline The Russell Bloodline The Van Duyn Bloodline 13 Bloodlines of The Illuminati Hier staat wie erbij horen. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat uitgekozen wordt, of dat zij vanaf het begin hun krachten/vermogen hebben gebundeld ofzo..
Ja met chip, als de amerikaanse regering op de rode knop drukt pakken alle 'gechipte' mensen een mes en maken ze alle ongechipte mensen af, aldus mijn excollega
Weetje ik vind het een beetje een vergelijkbaar iets als niburu. Die beweren ook dat Amerika zelf achter de aanslagen zit maar tastbaar bewijs hebben ze niet. Alleen foto's van de 2 torens ( zoals wat plaatjes die hier voorbij komen ) Nu zijn er nog zat films waar belangrijke gebouwen in Amerika gebombardeerd oid worden en tot nu toe is daar ook niks aan de hand. En waarom gebeurd het dan niet in NL als de illuminatie wereldwijd is?