Illuminatie.

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik heb echt nog nooit zulke onzin gehoord....
    Kom op mensen get a life...

2. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik vind het ook erg interessant, (hoewel ook 'n nuchtere Friezin ;)) en heb ooit via via de link gekregen naar deze blog;

The Real Illuminati

Daarin wordt alles benaderd op een manier waardoor je zelf nog je conclusies kunt trekken. Ook de links naar de sites die worden gegeven zijn erg interessant.

Ik geloof dat er meer gaande is dan wij weten en ooit zullen weten bovendien, maar ik weiger heel veel dingen aan te nemen omdat dat de goedheid van de mens totaal wegvaagt. Naïef waarschijnlijk volgens de mensen die hierin zonder twijfel geloven maar zo hou ik het overzichtelijk voor mezelf. ;)

Ik denk dat je behoorlijk paranoïde kunt worden door alles wat je leest letterlijk te nemen en tèveel te geloven.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Whaha vind ik ook :)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik dacht trouwens altijd dat de illuminatie de bloedlijn van Jezus wilde beschermen...

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    De Twin Towers waren zo'n beetje de meest gefotografeerde gebouwen ter wereld. De kans dat die ergens in een clip/spotje/foto/tijdschrift whatever terugkwamen was bijna standaard

Ze stonden symbool voor New York ... niets meer en niets minder. Een mooie skyline voor iedere affiche ... Typisch wel weer dat de zogenaamde Illuminatie families zo goed als allemaal US zijn of relaties in de US hebben (Onassis, Rothchilds ...)

...

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jahaaa, daar ga je.

Maar goed, ik vind het heel erg ver gezocht. Ik denk ook wel dat er veel meer is dan wij denken, maar zo? Nee.
    Sowieso het aanbidden van de duivel...nou veel plezier er mee.
    Het interesseert mij ook niet zo. Ik leef mijn leven, met mijn gezin en geniet daar van. Wat een stel rijke stinkerds doen boeit mij echt niet.
    Dood gaan we toch wel, liever laat dan vroeg, maar dat zien we dan wel weer.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou het fijn vinden als we wel in onze waarde worden gelaten hoor. Niemand verplicht je om het te geloven, dus 'get a life'?

Marjanneke, dat vind ik heel begrijpelijk hoor. Ik vind het best eng als de wereld echt zo'n verdorven plek blijkt te zijn zeg maar, en ik vind je zeker niet naïef hoor :)

8. knap

knap Niet meer actief

Wat is ocd?:)

9. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin

Nope dat is de Priory of Sion, een complot wat door een Fransman verzonnen is.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Obsessive Complsive disorder

Beter gezegd dwangneurose

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dwangneurose zeg maar, makkelijk gezegd, maar het was maar een grapje hoor :)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Illuminati? NWO? LOL.

13. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Heeft de film The Da Vinci Code hier ook iets mee te maken?

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Daar word idd ook van de illuminatie gesproken ja

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Heel interessant!!
    Er wordt ons zoveel niet verteld wat allang bekend is.
    En die crisis van nu komt ook gewoon van de banken.
    Er werd al zoveel voorspeld van vroeger af aan al.
    Alleen "mag" niemand dat weten.

16. Tese

Tese Niet meer actief

Tempus heb je misschien wat links voor me die ik kan lezen? Ik zoek zelf wel maar word niet heel veel wijzer eigenlijk. Heb net wel dat filmpje van britney gekeken. Krijg er de kriebels van!

17. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik vind het allemaal maar wazig en snap er eigenlijk nog geen barst van..

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Muppet: Ik heb niet echt specifiek links, we hebben wel Zeitgeist gekeken maar dat is meer hoe de massa gemanipuleerd wordt ipv Illuminati zelf.
    Ik lees ook maar wat ik tegenkom op Google en Youtube. Er zijn echt heeel veel verschillende dingen die eraan zijn te onderzoeken. Van geplande aanslagen tot ziektes, de mensen en merken van Illuminati, wat ze precies geloven, wat het economisch en politiek heeft veroorzaakt..

20 Lies Every American Should Know! - YouTube
    Deze is wel interessant, je moet alleen even door die rotstem heen denken. Er zitten wel echt bizarre dingen tussen..
    Maar dit gaat ook over weather control (chemtrails) en aids.

Sorry dat ik niet echt iets specifieks heb, het is zo ontzettend breed en sommige documentaires duren heel lang maar ben ik de naam al van vergeten x)

20. knap

knap Niet meer actief

:) is dat zo. Eens in de zoveel tijd beland je in een crisis. Persoonlijk of wereld. Maakt niet uit maar of het te voorspellen is ja natuurlijk haha.
    Als je te veel geld uit geeft zo als de banken dan kom je van zelf in een crisis terecht of denk ik nu weer te makkelijk. En het is nu niet de eerste crisis. De jaren 30 waren ook om geven door crisis. En als je dan wilt voorspellen over er een derde wereld oorlog of wat dan ook zal kunnen komen. Tja tijdens elke crisis is de kans daar op natuurlijk wel groter en dat die ooit eens komt lijkt me zo gek nog niet. maar ga toch echt mijn leven daar door niet laten bepalen.

Kortom leef vandaag in het hier en nu.;)(toch)???

Deel Deze Pagina