Illuminatie.

Discussion in 'De lounge' started by MommyA, Sep 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knap

knap Niet meer actief

En ik meen het. ( leef in het hier en NU). Je maakt je zelf er alleen maar gek mee. En dat meen ik ook. Bang kun je het zelfs noemen. (ocd) wat sommige zeggen.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Zo ook een 9gagger?..

4. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Kom op dames, laat een ieder in haar waarde zeg.

Als je er niets van gelooft en er niets dan 'lol' in ziet, ga dan mopjes vertellen in een ander topic.

Hier zijn daadwerkelijk mensen in geïnteresseerd, sceptisch (als ik) of niet, net als jullie misschien in de laatste mode of je schoonmoeder.. is dat geen reden om te zeggen 'get a life' dan? ;)

Je hoeft niet in een topic te reageren hoor als je het toch maar 'onzin' vindt.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

...

6. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Die chemtrails zijn toch gewoon vliegtuig strepen of ben ik nou gek? ;) Als er een vliegtuig overvliegt kun je gewoon zien hoe de warme uitlaatdampen (of wat dan ook) zo'n streep vormen. Afhankelijk van de hoeveelheid vocht en wind hoog in de lucht kunnen ze flink uitwaaieren en nog lang zichtbaar zijn (vochtige lucht) of snel verdwijnen (droge lucht). Of denken jullie dan dat de passagiersvliegtuigen van commerciële maatschappijen met opzet iets chemisch uitsproeien?

7. knap

knap Niet meer actief

Zeg te minste eerlijk wat er in mij op komt.:)

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja of je nou in de illuminatie geloofd of niet...
    Die families hebben wel bizar veel touwtjes in handen wereldwijd.
    En heus niet om ons blij te houden... Hooguit om ons als makke schapen te houden. :)

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Dit topic is aangemaakt voor mensen die meer of minder geïnteresseerd zijn in Illuminati / NWO etc.
    Jij bent dat blijkbaar niet, dus hoef je niet te posten toch? ;)

10. Purk

Purk Niet meer actief

Die andre, zou hij het weten?

Nee even serieus, wat een onzinnige verhalen en filmpjes. Conspiracy was altijd het stokpaardje van de amerikanen, s inds wanneer is dat naar europa overgevlogen? Ik maak mij er geen seconde druk om en wens iedereen deze zorgeloze gedachtengang toe

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Nee, ben geen 9gagger. I just know my memes. :)
    Ik sluit me bij purk aan.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Jullie spreken over 13 families die de macht hebben, die alles beheersen etc..etc..alle complotten en de hele mik mak erbij, zorgen ervoor dat de mens dus eigenlijk "beheerst" wordt.

Maar zien jullie dan niet dat degene die inene bedacht dat er een illuminatie is, juist jullie beheerst?

Je wordt gebrainwasht, door alle in mijn ogen verzonnen en vergezochte tekens. Je gaat denken zoals hun willen, je kijkt anders tegen het leven aan door hun berichten en propaganda...ze beheersen jullie leven...

13. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Is ons koningshuis, klik er maar eens op.

Even serieus, ik vind dit alles toch best beangstigend.

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere

No problem,..
    I always handle myself feeling like a sir..

Attached Files:

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nou ik vind het eigenlijk vooral brainwashing om mensen te laten geloven dat terrorisme echt bestaat. Dát is wat zij iedereen willen laten geloven.
    Ze beheersen ons leven en we weten het. Bij anderen beheersen ze hun leven, ze hebben het alleen niet door. Zo zie ik het dan.

Maar ik ben even klaar met dit topic, ik wist dat er commentaar zou komen maar met psychische stoornissen lopen gooien gaat me echt wat te ver. Misschien later weer, misschien ook niet. :)

16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Mensen die hierin geloven, sorry maar het is in mijn ogen 1 groot sekte. Bedoel dit echt niet denigrerend hoor, zie het als een waarschuwing.
    Er wordt van alles verzonnen om de mens te overtuigen van hun gelijk...eigenlijk is het gewoon doodeng, dat er ooit een groepering is ontstaan die mensen willen laten geloven dat de wereld 1 groot complot theorie is...
    Wat gebeurt er als een heel groot deel dit gelooft, en de "verzinner" hiervan gaat roepen dat alle "heersers" dood moeten???
    Wat gaan de illiminatie gelovige dan doen? Gaan die hierin mee? Zo ja? wie worden er dan de "heersers"????
    Juist.......

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Uhm als je op mij doelt...

Ik maakte echt een grapje hoor:)

Overigens geloof ik nergens in. Hier niet in en ook niet in terrorisme.

Ik geloof in mezelf en in mijn gezin en daar houdt het bij op:D

18. Purk

Purk Niet meer actief

Oef toch.......schrik hier gewoon van, terrorisme is geen hoax....

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik doelde niet op jou, ik had al gelezen dat jij het als grapje zei :) Maar later werd het op een serieuze manier weer aangehaald, vandaar.

20. MommyA

MommyA Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,016
    0
    36
    Zo zie ik het niet. Het is natuurlijk ieder voor zich, maar ik vind dat sommige mensen omtrent dit een beetje oogkleppen op hebben. Het kan niet allemaal maar toeval zijn. Ik zie het ook niet als net zo lang zoeken tot je iets vind. Ik weet er nog niet veel van (ben dus best geïnteresseert) maar veel dingen staan (voor mij) als een paal boven water. Daar hoeft ook niet lang voor gezocht te worden. Net als dat er misschien ook wel dingen bij zitten die ver gezocht zijn.

Het beheerst ons (als ik ook even voor de rest mag spreken) leven heus niet hoor. Hoe eng en duister sommigen onder ons het ook vinden. Maar dat betekent niet dat het niet heel interessant is om informatie met elkaar te delen of het onderwerp te bespreken.

Share This Page