Mijn nicht had me afgelopen week een uitnodiging gestuurd om de gadget What is your street reputation te plaatsen. Dit heb ik geweigerd. Ik erger me zowiezo al aan al de FW berichtjes, maar dat terzijde. Nu wordt werkelijk mijn hele inbox volgespamt met berichtjes van die gadget. Vanochtend had ik er 12 . Terwijl ik toch dat onding had geweigerd. Iemand enig idee hoe dit gestopt kan worden? Ik heb al een mailtje naar hyves gestuurd, maar dat kan lang duren.
Ja hier ook! Weet niet eens wat het is, verwijder het meteen. Ben bang dat je er weinig aan kan doen.....
wij hebben al verscheidene mensen in onze vriendenkring die gewoon nu mensen verwijderen die doorstuurmailtjes sturen
Ik word er ook gek van ik had er vandaag ook weer 13 ik verwijder ze maar meteen ik hou ook niet van die "fw" mailtjes
Tja... ik vind het wel wat ver gaan om mijn nicht en twee ooms te verwijderen. Het is familie en zo hou ik ook geen hyvesvrienden meer over.
Gelukkig nog geen last van... Maar sommige vrienden stuurden ook zo vaak van die doorstuurberichten.. Na een paar x een verzoek om mij niet meer te sturen, heb ik ze verwijderd uit mn vriendenlijst! werd er gek van!
word er ook gek van!! kreeg er verdorie in een uur tijd een stuk of 6.. heb toch heel duidelijk op mn hyves staan geen FW berichtjes te sturen... pff kneiter word je er van...
En als je ze nou later weer toevoegt? Als deze gadget niet zo populair meer is? Of sturen ze elke keer andere FW berichten? De meest irritante vind ik nog wel de 'DIT WERKT ECHT, NAGEKEKEN DOOR EEN ADVOCAAT' berichten -_- Ik snap echt niet dat mensen daar in kunnen geloven. Als zoiets echt zou zijn zou heel de wereld inmiddels toch hartstikke rijk zijn?
Maar deze werkt echt hoor, anders zou ik hem nooit doorsturen. Bill gates is zijn miljoenen aan het verdelen bla bla bla Die heb ik wel zo achterlijk vaak binnen gehad, wat een BS.. Verder maak ik me er niet zo heel druk om, gewoon berichtje aanvinken en deleten
Het is irritant ja haha vooral die doorstuurmailtjes.. heb er 1 die stuurt er wel 20 op een dag door.. Paar keer gevraagd of hij daar mee wilde stoppen maar ja gaat gewoon door haha maar ga hem daarom niet verwijderen. Verwijder hooguit al zn doorstuur berichten haha
Ik doe ook gewoon aanvinken en deleten Soms zit er wel eens een leuke bij, maar het meeste is shitzooi
Ik heb een WWW'tje gemaakt, met een bedreiging hahaha. En er zijn nog steeds wel mensen die het proberen, maar die verwijder ik gelijk!! En later als de rage weer over is, voeg ik ze weer toe.
Heb dat ding ook echt heel vaak gekregen.. dit weekend maar 1x.. hopen dat dit zo blijft. Anders ga ik die persoon toch maar verwijderen.