Hallo meiden, ik zal mij even voorstellen,, Ben linda, 27 jaar.,. ik heb 2 kids,, 1 dochter van 7,5 jaar oud en in de tijd dat ik zwanger van haar was in 2008 was ik hier heel actief, ze is echt al een grote dame aan het worden.. zit nu in groep 4 mijn zoon is ondertussen 5,5 jaar oud en ook tijdens zijn zwangerschap was ik hier heel actief,,.. daarna werd het eigenlijk minder weinig tijd er druk met de kinders, in tussen ben ik fulltime mama, afgekeurd om dat ik HMS/EDS heb en de daarbij komende klachten,.. nu zijn wij al een paar maanden aan het na denken wel een 3e kindje of toch niet,, en eigenlijk blijft het kriebelen,, het zit voorduren in mijn hoofd, Momenteel nog een spiraaltje maar deze willen wij laten verwijderen binnenkort, Na dat wij groen licht hebben gekregen van de reumatoloog, gyneacoloog en revalidatie arts,, spannend dus allemaal,, ik hoop hier weer wat aansluiting te vinden en weer lekker mee te kunnen kletsen,, wil je meer weten stuur me maar een prive mailtje,
Welkom terug. En het is erg leuk, een derde kindje Ik heb ook 2 'oudere' kindjes, een zoon uit 2008 en een dochter uit 2010. Heel leuk hoe ze reageren op hun kleine zusje. Succes met je beslissing!
dat lijkt mij dus ook helemaal geweldig . heb je veel negatieve reacties gehad op je 3e zwangerschap?.. ik denk wel dat mijn omgeving veel kritiek gaat geven,, maar daar slaan we ons gewoon doorheen dat was bij de eerste ook hihi ..