dag allemaal, zijn hier nog meer mensen die lang (dus geen maand en ook niet twee!!!) bezig zijn met zwanger worden. En die het misschien ook een beetje beu beginnen te worden. Nou dan ben je welkom.
@ smnee: haha. veel te lang of niet? Hier ander half jaar verder. Zie dat je in de mmm zit. Vind je het spannend of weet je al waar het aan ligt?
Hier nu ook lang bezig! En soms ben ik het ook erg beu!! Hebben een doorverwijzing gehad voor de gyn! wacht nu op een afspraak. Krijgen deze week daar bericht van! Super spannend. Hoe lang ben jij bezig Anita85?
@ boefje1983 wij zijn weer gaan klussen rond de eerste verjaardag van onze zoon. Die is gekomen met iui. Dus we waren er wel op voorbereid dat het weer lang zou gaan duren maar nu 6 iui verder en nog niet zwanger. Nu gaan we voor ivf/icsi. Hoe lang zijn jullie bezig?
ik ben pas 17 maanden bezig, en maar enkele (6) cyclussen gehad.. begin alleen beetje gefrustreerd te raken dat ik zoveel geduld heb moeten leren krijgen van alles.
Nog maar net bezig maar ik wil iedereen sterkte met wachten wensen en hoop dat jullie gauw zwanger zijn
Is 9 jaar lang genoeg ? Nu eindelijk zwanger !! Maar ben inderdaad 9 jaar "bezig" geweest. En dan alleen de tijd gerekend in de MMM. IUI, IVF, ICSI de hele handel is hier voorbij gevlogen... Maar ... het blijkt ... ook ik kan zwanger worden.. nu hopen dat alles goed gaat.
jee Cicey, da's lang..... maarre gelukkig nu raak, gefeliciteerd. Ennuh hier ook bijna twee jaar bezig en ik ben het wachten ook schijtziek
Even om jullie hoop te geven: wij hebben zeven jaar moeten wachten op deze zwangerschap! Dus geef de hoop niet op! Het kán!
Wij zijn allebei prima in orde. Nu alleen wordt progesteron gemeten, schildklier gecheckt en amh waarde. (Voorraad eicellen). We hebben een chromosomen onderzoek laten doen vanwege de miskramen. (In totaal 3, voor wij begonnen ook al een)
Jeetje wat een respect zeg voor jullie zo ontzettend lang!!! En dan is eindelijk dat wachten beloond!!! Wij zijn nu tien maanden bezig en dat vind ik al lang.... Succes allemaal!
Hier sinds dec 2012. Maar lees hier nog wel langer pfff wat een engelen geduld moet je dan hebben! Ben het nu al zat. Succes
Als je zo graag wil ... dan doe je er alles voor .. althans dat was bij mij zo. Daarnaast is het zo, als je al wat verder bent in het hele proces bijvoorbeeld ivf of icsi is het soms beter om een maand pauze in te lassen, maar ook dat ligt aan jezelf. Ook heeft te maken met de fijne kliniek waar ik in behandeling was/ben ( 9 mei zwangerschaps echo daar ). Namelijk Geertgen, ik voel me daar thuis, en je bent geen nummer maar een echt persoon. Als ik dit al die jaar in het ziekenhuis zou moeten doen, dan konden ze mij na een aantal jaar wel opvegen ....
Momenteel zit ik er niet in maar we zijn wel 2 jaar bezig geweest; ik ken het gevoel dus. Wens jullie veel sterkte en succes toe