Ha Catlady, wat super kut dat je overtijd was en niet zwanger wow, wel spannend lijkt me, werken in het buitenland!! wel goed dat je wat gevonden hebt, lijk me moeilijk! wel jammer dat je zo geconfronteerd word met zwangeren hier is een linkje: bol.com | Het enige echte kleurboek voor volwassenen | 9789045315386 | Boeken tempus, oh bah zo een uitspraak! wij gaan met moederdag klimmen ergens rond apeldoorn geloof ik (als het weer goed genoeg is)
Ziet er leuk uit dat kleurboek.zal eens kijken of amazon zoiets heeft. Denk dat bol.com aardig wat bezorgkosten zal gaan leveren Had erg snel werk eigenlijk eerste week dat ik serieus bezig was had ik een baan. Werken ontzettend veel mensen uit verschillende europese landen bij de internationale bedrijven hier. Ik wens iedereen een fijne zondag toe!
Tempus: ik vind dat topic sowieso al niks. Zie heel erg tegen zondag op, en in elke winkel kom je het tegen he? Die uitspraak is helemaal waardeloos! Wij gaan naar schoonmoeder en moeder denk ik. Ben inderdaad blij met die afspraak. Test was vanmorgen al een stuk lichter dus we kunnen er weer voor. Mamajes, toch gefeliciteerd. Kraamvisite lijkt me heel moeilijk Catlady, niet leuk! Iedereen is maar zwanger en dat is zo vervelend! Heb je wel getest toen je overtijd was? Dat kleurboek ziet er best leuk uit! Misschien toch eens overwegen. Ik ben nu aan het nagels lakken enzo.. Vind dat ook wel een vorm van kleuren hihi. Test van vanmorgen was nog maar een tuurstreepje, yay! Dat klinkt zo raar he.. Hopelijk over een aantal weken weer een tuurstreepje terug.
Het lijkt me toch heel naar, zo'n half-positieve test in handen hebben en weten waar het door komt. Ik hoop echt voor jou dat dit de laatste tegenslag was die je moest verduren. Ja, ik zie er ook echt tegenop, denk dat ik ook maar niet op Facebook kijk die dag. Panda, klinkt heel leuk! Indoor, op zo'n muur dan ofzo?
bedankt allemaal gelukkig hoeven we niet meteen op kraamvisite. zal wel over een paar weekjes zijn.. verder temp naar beneden dus me menstruatie zal zich snel aandienen denk ik, voel ook wat buikpijn al. Wel iets eerder dan ik dacht dan @Tempus: wat een belachelijke opmerking zeg bahh @Smnee: wat fijn zeg dat je streepje nu eindelijk lichter is! hopelijk over een paar weekjes 2 dike strepen ervoor terug @Catlady: net geëmigreerd? waarheen?
mamajess1982: Wij zijn nu 2 jaar bezig, maar ik was er nog niet aan toe om de stap te zetten voor een doorverwijzing. Maar nu wel want iedere maand hoop je er toch op. Dus nu toch maar de stap gezet. Nog een maandje wachten en dan hebben we onze eerste afspraak. Gefeliciteerd tante, wel dubbel he.. je bent blij en gunt het ze wel, maar dat gevoel herken ik maar al te goed, mijn zus heeft 8 weken geleden ook een kleine gehad, heel blij, maar toch een steekje van ik wil dit ook.. ja Moederdag pff wat een uitspraak zeg. dat komt zeker hard aan.. Ik hou niet van zulke dagen. Wij gaan wel naar de mijn moeder en schoonmoeder, maar liefst zou ik lekker thuis blijven.. Pandavloegen: bah niet leuk eerst licht streepje en nu niet. vandaag nog getest? Catlady: zo spannend werken in een vreemd land.. en dasn gelijk geconfronteerd te worden met zoveel dikke buiken. Ja dan komt het even hard aan, als je zelf ook zo graag wil. Smee: fijn dat je test lichter is geworden.. En dat je nu door kan gaan. zo weer helemaal bij gelezen.. Nu even een bakkie koffie
tempus: https://klimbosveluwe.nl/nl/ , is buiten Ik heb dit in Amerika ook gedaan , en vond het super leuk smnee: nagels lakken, is ook in kleuren toch al mijn eigen nagels lakken kan ik echt helemaal niet Boefje: nee niet meer getest, ga wachten tot na mijn nod. Ik ga/blijf me druk maken. Ik weet zeker dat het geen indroogstreep was, daarvoor zag ik het (hele super lichte) streepje te snel, maar heb wel gelezen dat deze test reageren op heel weinig hormoon. Onder de 5 nog iets, ben je niet zwanger, maar kan die test blijkbaar wel een streepje geven. Heb wel mijn les geleerd Spannend je afspraak in het ziekenhuis!
Ik heb ooit eens wat gelezen en heb me daaraan vast gehouden, het geeft me veel meer rust als het even niet lukt. Ik geef het ook altijd als hulp zinnetje voor mensen die er even doorheen zitten. Mij hielp het veel. Als het nu niet raak is dan zal de dag dat het raak is steeds dichterbij komen.
Haha bedankt. Het helpt mij positief te blijven, hopelijk voor jullie ook ik duim voor jullie groetjes x
Goedemorgen meiden. Zit in de trein te typen. Panda ik heb via amazon.co.uk een kleurboek en stiften besteld. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt. Heb mijn nagels altijd gelakt. Voelt zo kaal als ik er niets op heb. Wil iedereen rond de nod sterkte wensen. Mijn ronde is net weer begonnen. Dat het zonnetje vandaag lekker aanwezig mag zijn
Evem een snel berichtje Ja nagels lakken is net kleuren haha. Balen catlady dat je ronde net is begonnen.
Goedemorgen, @LittleMe: wow zo kun je het ook zien ja Iedereen massaal aan het kleuren lees ik? Vandaag lekker vrij en dochter eindelijk weer naar school vandaag na dik 2 weken vakantie te hebben gehad. ff rust in huis haha. Hier alle klachten van een naderende ongi..zal morgen of donderdag zijn. Ach had ook niet de illusie dat het meteen raak zou zijn maar goed, een mens mag hopen natuurlijk
hmm hier ineens wat lichte kwaaltjes en een tempstijging juist?! vaag lijf pffff. hoe is het met jullie? het is ineens heel stil hier
Even een ego berichtje. Ik had vanmorgen een afspraak bij de gynaecoloog. Uitslag van het prikken was nog niet bekend daar bellen ze me vanmiddag over. Op de echo was een cyste te zien in mijn linker eierstok, dat kon zijn van een ei dat net gesprongen was of een restje van het ei waar ik zwanger mee was geworden. Ik heb weer geprikt op oestradiol, geen idee wat het is maar daarmee konden ze precies zien waar ik in mijn cyclus zit. Ben benieuwd, ze belt me vanmiddag.
kijk, dat geeft al wat betere duidelijkheid dan telkens afwachten. hopelijk komt er een fijn antwoord uit de bloedtest, zodat je weet waar je staat, en er een richting gegeven kan worden. want uiteindelijk, wil je gewoon een kindje in de armen en hoe die weg erheen loopt, de grootste hoop/wens is zo weinig mogelijk drempels