Hoi allemaal, Ik ben het ook een beetje zat aan het worden.. vorig jaar begin febr gestopt met de pil. Je denkt dan binnen paar maanden is het raak. Wat is er nog natuurlijker dan zwanger raken??? Njaa maanden gingen voorbij.. elk maand de hoop dat het gelukt zal zijn. Omg wat was ik aan het ontpillen. Gevoelige borsten m8sselijk etc... elke x yeep ik ben zwanger. Nu een jaar en aantal maamdan verder en geen hoop meer. Morgen ga ik gelukkig voor het eerst na een fertileitspoli. Eindelijk door verwezen door ha. Ben benieuwd. Hoop dat er niks geks aan de hand is. Dan geeft het mij meer rust en hoop ik dat ik het iets meer uot mn hoofd kan zetten. Want na een tijdje ga je toch twijfelen of er wat mis is.. Xxx
Aan de oestradiol was te zien dat ik rond eisprong zit, dus die cyste was een leeg ei blaasje. Hcg waarde was nog 35 en moet volgende week weer prikken op hcg. Hopelijk die week weer mét stijging
En heeft dat eiblaasje dan verder geen invloed of weten ze dat niet? Je wordt in ieder geval goed opgevolgd, dat is wel fijn
Hoi meiden, ik zat al even mee te lezen hier, toch ook maar eens reageren Hier nu 2jr aan het proberen, volgende maand krijgen we als het goed is onze eerste IUI. Bij de VU, waar wij lopen, moet je op je eerste cyclus dag bellen en dan gaan ze kijken of ze nog genoeg plek hebben, als het die periode te druk is kun je nog een maand extra moeten wachten, maar dan ben je sowieso de volgende maand wel aan de beurt. Spannend dus nog even, ik verwacht rond 14/15 mei weer ongesteld te worden.. Tekenen/kleuren; Ik zag de kleurplaten in de lounge, mooi, ik denk dat ik dat heel leuk had gevonden toen ik een jaar of 20 was, ik gebruik nu vooral de PC om te tekenen, ik maak prints voor op kleding en die verkoop ik Mijn nagels kleur ik ook graag van de week nog weer 4 potjes gekocht bij de kruitvat, 2 halen, 1 betalen Smnee; fijn dat je weer door kan! Iedereen; succes, hopelijk krijgen we allemaal gauw een baby!
ik ben juni vorig jaar gestopt met de pil.. de baby's vliegen in onze omgeving om de oren! Dusjaa ik snap je heel goed. Het begint zooo te kriebelen. Nu is mijn cyclus nog steeds onregelmatig, de dokter zegt dat ik nog jong ben en als het over 2 jaar niet lukt (dus vanaf volgende maand nog een jaar denk ik) dat er dan verder gekeken wordt. Daarnaast moest ik van mijn baas een opleiding gaan doen, afgelopen februari mee gestart. Dus hebben ook niet echt gericht geklust vanwege drukte in prive sfeer.. Maar nu heb ik zo iets van, boeien! Het leven is te kort.. Mijn geduld raakt op.. (en ik weet een jaartje is eigenlijk nog niets, ik ken iemand die al 4 jaar bezig is zonder resultaat, dus ik weet dat ik niet moet zeuren hoor..)
Tempus, nee dan verdwijnt het vanzelf weer. Wel fijn om mn ei even bevestigd te krijgen ook Anita, zeker duimen. Als we allemaal draaien dan helpt het ons allemaal misschien wel. 4dogs82, ook hoog tijd voor jou meis!! Linnie, een jaar is ook lang hoor. Toen begon ik me al zorgen te maken en werd ik doorverwezen. Waarom moet jij 2 jaar wachten? Ik was ook pas 21 toen we verwezen werden.
@Smnee: dat je gewoon alweer eeen eisprong kan krijgen als je hcg nog zo aanwezig is in je lijf?! wel fijn dat je nu weet hoe of wat @Linnie, Gullyyy en 4dogs82: welkom zo hier vannacht mega ongesteld geworden! dit was weer ronde 1 na stoppen met de pil. ben altijd vrij onregelmatig maar hoop dat na 10 kilo kwijt te zijn nu het toch iets effect heeft op me cyclus..we zullen zien.
@Smnee Ik was voor het eerst bij die huisarts (verhuist) dus zij kent me natuurlijk niet. Als mijn cyclussen nog uitschieters bleven houden (zat toen op 95 dgn) dan kreeg ik er wel wat voor. Maar verder vond ze me nog te jong. Maar als ik zo lees zijn er meerdere die wel doorverwezen worden. Ik wacht deze maand dan nog maar af hoe de cyclus etc is en of het raak is. Dan toch maar weer bezoekje brengen voor onderzoek. Wie weet ... Thanks iigg! Jij veel succes ook!
Sterkte met de rode duivels, altijd weer een feestje maar niet heus. Knap dat je al 10 kilo kwijt bent!! Succes!
@linnie: dankjewel aan jouw onderschrift heb jij ook langere cyclussen..balen he?! heb al meerdere dingen uitgeprobeerd maar ben ermee gestopt haha
Dag meiden, Zin om te lezen dat een van jullie zwanger is! Ik zat er even doorheen, heb vier goede vriendinnen, drie zijn er zwanger en ik word tante.BOEM binnen twee maanden kreeg ik dat voor mijn kiezen.(terwijl ik zelf al ruim een jaar bezig ben en al bij het ziekenhuis loop, tot nu toe niets afwijkende) En de laatste niet zwangere vriendin van me wil graag morgen afspreken en ik ben zo getraumatiseerd dat ik denk dat ze ook gaat vertellen dat ze zwanger is en ik eigenlijk helemaal niet heen wil! Ik trek het prima zolang ik er maar niet mee geconfronteerd wordt. Zou het liefste ook emigreren en terug komen zodra ik zwanger ben. Dan trek ik iedereen om me heen wel . Wat denken jullie... zal ik afzeggen? Ze weet als enige van de vier niet dat ik er mee bezig ben, en wil het eigenlijk ook niet vertellen. Als ik het afzeg, zegt ze het misschien via de telefoon.... lijkt me beter te handelen. Maar misschien is het wel helemaal niet zo. Wat is jullie advies? Liefs!
En linnie 88, ik zie bij jou Pendel staan, heeft iemand dat in de buurt voor je gedaan? Of heb je het zelf gedaan?
mamajess: balen dat je ongesteld ben geworden.. Hopelijk nu niet zulke lange cyclussen meer. linnie88: grrr wat een huisarts die even bepaalt dat je te jong ben. ik zou zeker weer aankloppen en laat je dan niet afschepen. smee: fijn dat je die bevestiging heb gekregen.. Hier gelukkig ongie af. Nog een maandje en dan hebben we onze eerst afspraak bij de gyn...
Pff heftig zo'n babyboom in je omgeving. Ik snap je heel goed dat je er even klaar mee ben, en dat je bang ben wat je vriending te vertellen heeft. Zelf zou ik wel gaan, want anders dan snapt je vriendin niet waarom je afzegt en misschien kun je haar dan ook vertellen dat je het moeilijk vind, zodat ze weet dat het voor jou moeilijk is om geconfronteerd te worden met zwangere.
Dames deze kreeg ik van mijn buuf doorgestuurd. Zolief, had van de week een gesprek met haar heb ook verteld over onze kinderwens en dat het helaas tot nu toe nog niet gelukt is. Ze reageerde zo lief, en meelevend. Ik vond het zo mooi dat ik het even met jullie wil delen! Moederdag voor ons is niet leuk!
Mooi plaatje is dat he! kwam hem vorig jaar ook tegen op Facebook. Het liefst zou ik hem delen, maar doe het toch maar niet. Zo'n babyboom is klote he? Ik ken dar gevoel van willen emigreren.. Het liefst zou ik iedereen willen verbieden zwanger te worden totdat ik zwanger ben
@boefje, wat een mooie kaart! Fijn zulke mensen in je buurt! En ja ik ga denk ik toch maar wel. @Smnee, wat zou dat toch heerlijk zijn, als we iedereen het even konden verbieden haha!Hopelijk zijn we het zelf snel en kunnen we dit gevoel achter ons laten!
Ik had dit topic al eerder zien staan, maar wil nu toch even graag reageren nu de rode dagen weer lijken te komen... IK WIL ZWANGER ZIJN!!