Ook bij emigratie kom je zwangeren tegen helaas word je er altijd mee geconfronteerd. Heb het idee dat ik er in Nederland minder tegen, of het valt me nu meer op. Ik ben blij dat ik nu werk heb het leid mij af van teveel met zwanger raken bezig te zijn. Mooi plaatje trouwens kreeg er tranen van in mijn ogen. hebben jullie ook een mooi zonnetje vandaag? Hier vandaag even heerlijk in de tuin gezeten. Helaas heeft de grasmaaiman weer afgezegd dus een ander bedrijf gebeld die komen dan iedere 2 weken ons gras even kortwieken mijn gezaaide plantjes beginnen net te groeien, kan niet wachten op de paars, witte bloemenzee in de tuin fijne avond allen!
Hoi ik ben Melissa en wij zijn nu ook meer dan een jaar bezig om zwanger te worden.probeer er ook minder mee bezig te zijn maar heb nu gister gehoord dat men beste vriendinnetje 9 weken zwanger is wat een dubbel gevoel was dat ben natuurlijk super blij voor haar en gun haar het beste maar zei wilde er liever nog even mee wachten. Dus vraag me toch wel af waarom het ons maar niet lukt
Natuurlijk kom je bij emigreren zwangeren tegen, maar een onbekende gun ik het wel. Zo gek is dat.. Hier is het heel slecht weer. Bah, wilde de tuin gaan doen hopelijk is het morgen beter.
ooh domme ik, ik had eerst op iedereen apart gereageerd, maar dacht dan krijg je 3 berichten van mij, dus heb alles in 1 post geplakt, maar hoe kan ik die andere verwijderen? heb er nu maar --- in gezet haha mamajess1982 Ja klopt echt balen van die langere cyclussen. Wat heb jij zoal uitgeprobeerd? Had je last van bijwerkingen of hielp het gewoon niet? Ik ben niet zo van aan de medicatie of homeopatische dingen te gaan. De natuur doet zijn werk, (helaas niet altijd zoals ik/we willen haha) boefje1983 Ik denk dat ik maar idd weer aanklop bij de huisarts! Thnx voor het duwtje in de rug! Nathalie4 Ik herken het wel, babyboom al over the place hier. Zelfs mensen van wie ik het totaal niet verwacht die b.v. binnen drie maanden na trouwen al zwanger zijn (terwijl ze best zwaarlijvig zijn en daar bedoel ik absoluut niets mee!!! maar mijn vriend en ik sporten beide en leven vrij gezond..) Hoe heb je het het uiteindelijk gedaan met je vriendin? Ik zou echt het type zijn die zoiets afzegt dan hoor, dan maar via de telefoon of een berichtje te horen krijgen! Dan ziet ze je gezichts reactie ook niet, en via een whatsappje ofzo heb je nog even de tijd om op een sportieve manier te reageren, ook al doet het bij jou op dat moment zeer. Misschien wel beter om het te vertellen, dan kunnen ze er rekening mee houden.. Succes! Enne kon dat maar emigreren... en zwanger terug komen, waar gaan we heen?? Je vraag over pendels: Ik heb dat via hier gedaan. Onderaan het Forum heb je daar apart staan. Gewoon even de berichten in de gaten houden wanneer ze weer pendelen. Sommige doen het maar op bepaalde dagen namelijk @MelisssssValt altijd toch weer tegen he zulke berichten, zeker als het ongepland was bij ze, ook al gun je het ze het toch ergens..
Grr vandaag een tokkie gezien, hoogzwanger rokend door de stad heen te lopen. kan ik zo kwaad om worden.. waarom zo'n achterlijk mens wel en wij niet
Ik/ we krijgen trouwens steeds vaker de vraag van bekende: en jullie al kinder plannen? Maar ik ga niet tegeb iedereen vertellen dat we al een jaar bezig zijn. Bepaalde collegas weten het, maar dat komt die zitten of zaten in hetzelde schuitje.. Ik wuif het meestal weg met "oh we hebben nog genoeg in en om ons huis te klussen ( vorig jaar gekocht) en eerst nog m'n opleiding van 1,5 jaar afmaken". Vraagje, hoe gaan jullie daarmee om?
Ik lach t altijd maar beetje weg.. Willen niet iedereen op de hoogte hebben erover Zijn nu al genoeg die telkens whatsappen met 'hoever ben je nu?'
Ik zeg altijd nog een tweede ik weet het niet. De bevalling is erg slecht bevallen. Heb het vorige week wel tegen mn leiding gevende gezegd dat we een IVF traject ingaan. En dat wanneer ik een punctie krijg niet die avond/ nacht wil werken. Hij vond dat totaal geen probleem. Er is overal een oplossing voor kreeg ik te horen. Ik werk alleen ANW uren.
Dat is zo irritant. Gelukkig zijn deensen die het van ons weten subtiel. Ze hebben of geen kinderwens of kennen het MNM verhaal. Miss scheelt dat ook.
Whoehoeeee ze was niet zwanger!! Gaan high winen omdat ze mijn enige vriendin is met wie dat nog kan 😳. Wat een opluchting, eigenlijk erg natuurlijk.Zelf overtijd nu trouwens, maar 1 keer gedaan deze maand vanwege zakenreis dus erg klein kansje, voel van alles natuurlijk, maar heb ik ondertussen al veel vaker gehad. Al een test gedaan en die was negatief, dus laat ik daar ook maar weer vanuit gaan. Ik vertelde laatst tegen een vriendin die van niets weet, dat ik het liefste wel vier kinderen wil. "Nou dan mag je wel alvast gaan beginnen!" Pff slik. En emigreren lijkt me toch super omdat je alleen maar zwangeren gaat zien die verder van je af staan, en waar je dus niet mee hoeft af te spreken en ze natuurlijk van alles te gunnen. Dan hoeft dat alleen nog maar via de webcam haha. Ierland lijkt me ook te gek! Maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als we maar zwanger terug komen 😉 zal het pendelen in de gaten houden.
@ Catlady, erg is dat hé, ik heb zo'n nichtje, zwanger : roken als een ketter, sushi eten, "per ongeluk zwanger" :x Ik heb haar van mijn Facebook afgegooid (en verder geen contact), van dat soort hersenloos gedrag hoef ik niets mee te krijgen. Als mensen vragen naar onze kinderwens vertel ik het meestal wel, tenzij een vreemde het vraagt (zoals op een verjaardag), dan zeg ik iets als "voorlopig nog niet". De mensen die het weten in mijn omgeving zijn bijna allemaal heel subtiel met vragen hoe het ermee gaat (op 1 na die denkt grappig te zijn) Sterkte vandaag meiden
Hier ook vaak de vraag gehad wanneer wij aan kinderen beginnen. Dan vertel ik dat ze er bij ons niet zomaar in waaien. jammer genoeg. En op de vraag: wanneer nemen jullie kinderen? Heb ik netjes geantwoord: zodra ze in de aanbieding zijn en ik ze bij de Albert Heijn uit de schappen kan halen.
Dat is een mooie!! Ik zeg het ook op de vraag wanneer we kinderen willen 1,5 jaar geleden Ga er niet meer omheen praten, moet af en toe ook mijn verhaal kwijt naast alle zwangerschapsaankondigingen