i'm not calm, i want a baby!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anita85, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Ach het is ook niet lang maar je denkt geen wachttijd ik kan volgende week komen. Maar ach. alles heeft een reden in het leven ;)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Poeh heb vandaag even zo'n baaldag. Ik kon er altijd heel goed mee omgaan.. tot de laatste miskraam. Hoe verzet ik mn gedachten?

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Helaas geen tips..

bij mij beginnen er zelfs gedachtes te komen die zeggen; die follikels van jou zijn belabbert slecht, of ze nu springen of niet.

Succes op deze zonnige dag ;)

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zo denk ik vandaag dus ook :(

5. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte..snap het wel

morgen dag 14 in mijn cyclus en totaal geen eisprong in zicht dus hier ook in baalstand :(

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sterkte meiden, hier ook al een baaldag.. vanmiddag een ovulatie test gedaan, ik zit pas op dag 7 en hij is bijna positief :$ ik ben bang dat mijn eitje deze ronde te vroeg gaat komen :( donderdag de eerste FM, dus ik hoop dat hij nog even blijft zitten waar hij zit :)

7. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Grrr ik irriteer mij. Ik open deze ochtend mijn facebook en meerdere berichten door ousers over hoe slecht hun nacht wel niet was door hun beeb. Kan ik zo slecht tegen vandaag.

Verder gaat het wel ok hier. Eisprong net gehad dus nu maar weer afwachten of het eindelijk zo ver is.

Hoe gaat het met jullie?

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gaat.. ben de afgelopen paar dagen zo chagrijnig. Snap er niks van :(
    Heel Facebook staat vol met echo foto's enzo.. allemaal uitgerekend in december. Bah!
    Goh, waarom zou ik chagrijnig zijn :(

9. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hier ook 2 jaar bezig en 2 miskramen verder. .:(

10. Hope00

Hope00 Nieuw lid

21 feb 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al 1.5 jaar aan het proberen. Was in januari zwanger,maar is met 8 weken misgegaan. En ben nu 5.5 week weer zwanger. En ooh ja....ik ben 41 jaar.

11. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff wordt niet goed van mezelf.. kan me ei niet vinden.. zit nu op dag 21 grrrrrrrrr..
    Heb even een paar rot weken gehad mensen vroegen aan me ben je zwanger??? hoe durf je dat te vragen.. Snap het wel ik heb ook een buik mens lijk wel zwanger, even afstand genomen van alles wat met zwangerschap/beebs te maken had, maar het heeft niet geholpen.. ben moe chago, slecht slapen en raar temp kaartje..
    Gelukkig bijna 5 juni! dan afspraak gyn. Dat lucht wel op.
    Maar ondertussen test ik me suf met ovutestjes ze blijven maar wit ook geen vaag steepje, heb voor de zekerheid CB ovutest gedaan maar geen gezichtje op te zien..

Smee heb geen tip voor je.. en ja heb je de balen er van, dan lijkt het wel of iedereen om je heen zwanger is.
    Van de week kreeg ik ook weer twee mailtjes van collega's met het nieuws dat ze zwanger waren... Pff dat komt dan even hard aan.

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies,

Ik wil ook graag even m'n ei kwijt :(
    Ben dan wel niet zo lang 'bezig' als sommigen van jullie maar ik heb het gevoel dat het ons gewoon niet gegund is om een gezond kindje te mogen krijgen. Heb nu 3 miskramen gehad vanaf 2010 en een heerlijk dochtertje met helaas veel gezondheidsproblemen (algehele ernstige ontwikkelingsachterstand) waarom wordt nog onderzocht. Durf nu niet meer zo goed met de laatste miskraam vers in het geheugen, waarom gaat het toch steeds mis? Ik ben zo bang dat het ons nooit zal lukken. :( iedereen om mij heen wordt zwanger en krijgen allemaal gezonde baby's (op een uitzondering na die ook een mk heeft gehad maar de ronde erna wel meteen 'goed' zwanger was...) heb gewoon altijd een gezin gewild met liefst 3 kindjes, dat onze dochter niet gezond is, heeft die wens voor een brusje of twee alleen maar groter gemaakt :( weet niet wat ik wil met m'n post maar ik baal gewoon flink vandaag en wilde graag even m'n ei kwijt...

13. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    helaas ben ik afgelopen weekend toch ongi geworden.
    Máár wel ein-de-lijk weer eens een normale cyclus! Mocht ook wel na bijna een jaar.. Dus we gaan er weer moet goede moed tegen aan!
    Zijn er verder nog nieuwtjes?
    Zijn jullie de baaldagen een beetje doorgekomen :( ?

14. Stephke

Stephke Lid

22 feb 2013
    8
    0
    0
    Webdesigner/programmeur
    Doenrade
    Ik mag me aansluiten bij dit gezelschap. Sinds december 2012 zijn wij ook aan het proberen om zwanger te worden, maar helaas tot heden nog altijd geen succes gehad. Zoals jullie allemaal aangeven, is bij mij ook de situatie dat iedereen om me heen heel makkelijk zwanger wordt en dan zeggen ze maar altijd... het komt bij jullie ook wel.... ik weet het zeker... yeah right... langzaam aan ga je de hoop een beetje verliezen.

Na 12 maanden naar het ziekenhuis doorverwezen en er is in alle onderzoeken niets uitgekomen. Alles is in orde. En nu worden we niet meer verder geholpen, en moeten we het nog maar eens een half jaar proberen. Ik ben het wachten ook zat. Ondertussen word ik alweer 30 en ik had zo gehoopt om voor mijn 30ste zwanger te worden... Nu begin me langzaam oud te voelen... Nu een beetje radeloos...

15. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom allemaal :) ; jammer alleen dat jullie ook mee 'moeten' schrijven hier..

@boefje: verschrikkelijk dat mensen dat vragen he.. ik had het toen mijn dochter een jaar was en ik medicatie moest ophogen en toen in korte tijd 10 kilo aan ben gekomen..nou je wil niet weten hoeveel mensen dachten en sommige ook vroegen dat ik zwanger was..alsof ik me al niet rot genoeg voelde door de extra kilo's pfff ;)
    @linnnie: wat fijn zeg een normale cyclus! :)
    @4dogs82: en je ei al gesprongen of toch nog niet?

zit nog steeds te wachten op een eisprong maar vrees dat die nog even op zich laat wachten. ben ondertussen wel een beetje klaar met dat wachten bahh haha.
    hoop dat mijn hormoonwaardes goed zijn eind juni en dan aan de clomid mag zodat we in ieder geval weer normaal elke maand uberhaupt een kans hebben.

en die facebook berichten met echo's en zwangerschapsaankondigingen ben ik ook beu ja :x
    zo weer genoeg geklaagd :p

heb net gesport, nu dochterlief ophalen en even snel eten en dan door naar zwemles, daarna bibliotheek en nog naar de winkel *zucht*
    blij als ik vanavond op de bank lig hahah

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Stephke: Inderdaad, goed bedoeld van ze, maar als mensen zeggen dat onze tijd nog wel komt, kan ik niet anders dan denken: 'het was een hele poos terug onze tijd al, nog vóórdat jij überhaupt probeerde zwanger te raken.' Loze opmerking vind ik dat sowieso altijd, makkelijk praten ook, maar volgens mij weten mensen gewoon niet wat ze anders moeten zeggen.

Naar dat er niets uit is gekomen tijdens de onderzoeken, hoop voor je dat het snel alsnog gebeurt.

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Mamajess, nee gelukkig niet ;) de volgende dag was de test alweer iets lichter en gister bij de echo was mijn eitje 12mm. Morgen weer een echo en dan maandag of dinsdag de IUI.
    Ik hoop voor je dat het met Clomid straks gauw goed gaat komen!
    Sterkte met wachten en met je zware dag ;)

Catlady, sterkte weer op het wachtbankje.

Smnee, hopelijk gaat het al weer iets beter met je, ik word zelfs chagi van zwangere honden op facebook en zwangere vissen in mijn aquarium :D maar dat is vaak maar even :cool: zwangere mensen vrouwen (vooral de omstandigheden er omheen) op FB, kunnen me echt super chagrijnig maken :) en dat gaat dan ook minder snel over :)

Boefje, ik hoop dat je je ei ondertussen al gevonden hebt! :(

Linnie, balen dat je ongesteld bent geworden, wel fijn dat je cyclus nu beter lijkt te gaan ;)

Welkom en sterkte nieuwe dames.

Fijn weekend allemaal !

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Oi iedereen in een dipje! * digi hug *

Hier is ons huis bijna klaar. En het is super mooi geworden. Fenomeen zwanger worden naast me neer gelegt. Het lukt niet maar onze tijd komt. Kan zeggen dat mijn leven er leuker op wordt met die insteek.

Iedereen heel veel sterkte.

19. Dromertje1984

11 mrt 2014
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nu 4 jaar bezig.

Mijn vriend heeft traag zaad.
    Af en toe ( vooral bij de ongesteldheid kan ik eens heel goed in mijn emoties wegzakken en mij verschikkelijk denkbeeldig verlagen. Dan denk ik " zal ik anders een andere vriend zoeken ? Of ; "misschien vreemdgaan op mijn vruchtbare dagen".

Natuurlijk is dit heel erg overdreven en ik heb hier geeneens het lef voor. Maar kun je nagaan hoe hoog het bij mij zit..

Zucht..

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Haha herkenbaar. Ik denk het ook weleens. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben af en toe. Ik heb toen we probeerde zwanger te worden van onze zoon ook weleens ge zegt. Ik wordt zwanger met jou of zonder jou. :$ schaamteloos ik weet het.

Deel Deze Pagina