i'm not calm, i want a baby!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anita85, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier ligt het aan mij en ik hoop echt dat mijn man dat niet denkt. Nu ben ik daar bang voor :(

2. Logan

Logan Niet meer actief

Vandaag al wat vruchtbaar slijm, eitje is hopelijk in zicht! Het gaat al weer wat beter hier.

Tempus, dat is een goede reactie! Mijn vriendin zou tegen mij dat het met een reden zo is.. Ze is zelf twee keer meteen zwanger geworden na de pil. Het is pure onwetendheid natuurlijk maar ik dacht wel AU!

4dogs, het gaat inderdaad al wat beter :) ik ken dat, soms kan ik chagrijnig worden van een gezinsauto ofzo.

Geen oude namen noemen aub:)

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Gelukkig zit je eisprong er weer aan te komen, hopelijk pakt het goed uit :D Ja, die opmerking is er inderdaad nog een in die categorie. Wat is die reden dan, zou je jezelf afvragen..

Laatst belde mijn schoonvader ons trouwens wakker, de ochtend dat ik naar de piercingshop zou gaan. Hij zei dat we God's zegeningen zelf uit ons leven houden als we dingen blijven doen tegen Zijn wil en probeerde ons tegen te houden. Onvruchtbaarheid is dus onze eigen schuld! (ja, want wat is gepaster dan met je vingertje wijzen als dingen onverklaarbaar zijn) Weet niet of ik het al had verteld hier, maar wat mensen allemaal uitkramen joh.. sommige opmerkingen..

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ja.. Ik zal ergens wel steeds iets verkeerds doen dan.. Maar nogmaals, die opmerkingen worden altijd gemaakt door degene die zelf zo zwanger zijn geworden of degene die er niet mee bezig zijn. Goddank weet ik zelf wel beter.
    Die opmerkingen inderdaad, ik kan er een boek over schrijven. Zo kwaad en verdrietig kun je er van worden.

Ach nee toch meis.. Ik kan het me niet voorstellen. Als hier de oorzaak bij mijn man zou liggen zou ik hem er echt nooit op afvallen. Dingen gebeuren nu eenmaal, dat is al erg genoeg. Daar is niemand 'schuldig' aan :)

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    voor mannen ligt dat anders. Als ik mijn man hoor die ervaart het heel anders. Hij vind het wel rot dat het aan hem ligt maar hij kan zich erbij neer leggen. Wij vrouwen hebben nou eenmaal die eierstokken die kunstjes gaan doen. Klappen, de wave en ga zo maar door. Ik zou ook nooit bij mijn man weggaan. Het heeft ons uiteindelijk alleen maar sterker gemaakt. Komt goed!

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    pff schoonouders. Fijn dat ze zo subtiel zijn. De mijne hadden maar een tweede kinderstoeltje gekocht omdat we het er toch niet bij 1 zouden houden. Dus ik zeg owh dan weten jullie waarschijnlijk meer dan ik. Kreeg ik als antwoord ' 1 kind is toch zielig. Kan je hem niet aandoen' :$ En bedankt. Dat jullie onderhand geen sex nodig hadden om zwanger te worden betekent dat niet dat dat voor iedereen geld. *&^%$#@!*

7. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Vreselijk die stomme opmerkingen! :x
    Ik heb ook zo'n schoonmoeder; "ik dacht dat jullie een baby wilde, waarom stellen jullie het steeds uit" :$

Linnie, dank je!

Morgen eind van de ochtend de IUI, spannend!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Echt he? Wat een opmerkingen zeg! Soms zou je mensen wel eens flink door elkaar willen schudden.

Spannend 4dogs82!!

9. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Dames privé een idee???

10. Logan

Logan Niet meer actief

Goed idee:)

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

hier weer terug van de 1e vakantie;) nu een weekje thuis en dan weer op vakantie :D Heerlijk!!
    Mijn eisprong is weer geweest, dus zit ook weer op het wachtbankje.

Moet nog even terug lezen, nog niet kunnen doen. Morgen nog een dag vrij dus zal dan alles even terug lezen.

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Dames club is in de lucht. Zelfde naam

13. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Goedemorgen ik heb de club gevonden maar kan geen lid worden. Volgens mij moet je iedereen uitnodigen.;)

14. Logan

Logan Niet meer actief

Klopt:)

15. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Blond!!! Ennuh hoe doe ik dat??

16. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik heb geen idee hoe dat moet, maar ik denk dat je dat in het gedeelte van de club wel ergens kan vinden? Anders even het beheer vragen?

Ik heb net wel even een club plaatje gemaakt :D 'k zag dat die er nog niet was :)

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    wondertjeinmaak; luxe hoor, al die vakanties :D geniet er van! Ik heb nu ook vakantie, thuis hang vakantie :D 3 weken (nu nog 1 week), ik had dat in het begin van het jaar al gepland, maar nu met de behandeling vind ik het wel ideaal uitkomen, hoef ik mijn werkgever (nog) niet op de hoogte te brengen ;)

18. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha geweldige afbeelding :D

19. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha geweldig plaatje!!

Ja ik heb genoten van me vrije dagen.. nu vandaag ook lekker vrij..
    straks boodschappen doen.. Vanavond komen er 6 vriendinnen eten.. heb er veel zin in.

Ik heb me ei niet gevonden.. ben maar gestopt met ovutesten wordt er zo chago van.. dus hou het alleen bij tempen. Maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.

Wondertjeinmaak: heerlijk lekker hoor geniet er van.. Hopelijk heeft al die rust van de vakantie je goed gedaan en je eitje ook;)
    ga voor je duimen, wanneer is je NOD?

Linnie88: Balen dat je ongie ben geworden.. Wel fijn dat je dan nu eindelijk een normale cyclus heb, en dat het zo blijft.

Pff wat een opmerkingen, je zou die mensen wat aan doen, ze snappen echt niet dat het pijn doet zulke opmerkingen.

4dogs82: spannend meid. Ik ga voor je duimen dat het een plakkerd word!

Deel Deze Pagina