Ik heb mijn werk verteld hoe of wat. Ik moest ook vanwege de miskraam soms best snel weer naar de poli en dan is het fijn als ze weten hoe of wat. Ze zijn verplicht je vrij te geven ook, je kunt het maar beter zeggen dan denk ik
Hier nu 1,5 jaar bezig, en wachten duurt lang... Ik heb het mijn werkgever verteld, omdat ik vrij moest hebben voor onderzoeken begin dit jaar (en alles was goed). Ze zijn inderdaad verplicht je vrij te geven, maar ik vond het wel zo fijn om aan te geven waarom en ook proberen flexibel te zijn naar mijn werk toe. Uiteindelijk een goede beslissing, want ik krijg wel steun op mijn werk. Kan makkelijk thuis werken als ik me kut voel door menstruatie ofzo die doorgebroken is.
Na anderhalf jaar proberen een MK, toen na 13 maanden niks, ons laten testen en daar kwam niks uit ! Toen 6 maanden later opeens weer zwanger en na 8 weken weer een MK ! Toen zat ik er wel ff helemaal doorheen ! Na mn laaste MK werd ik een paar weken later niet ongesteld en heb een testje gedaan die positief was ?!?! Ik ben nu 23 weken zwanger van een meisje ! Erg onwerkelijk ! Ik wil hiermee jullie een hart onder de riem steken en hoop zo dat het jullie ook lukt !
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb diep respect voor jullie dames. Mijn sm heeft er 12 jaar over gedaan om zwanger te worden van mijn verloofde. Die ze vervolgens bijna verloor aan het einde aan zwangerschapsvergiftiging. Ze hebben hem er letterlijk uitgetrokken, hij was al te ver voor een keizersnede en zijn hart hield ermee op. Hij was helemaal blauw toen hij geboren werd. Maar inmiddels zijn we 35 jaar verder en heeft mijn sm een schitterende kleindochter en 2 (stief) kleinkinderen. En is ze op en top Beppe!!
Wij proberen sinds december zwanger te worden. Ik kan niet wachten tot ik zwanger ben. Duurt allemaal zooooooo lang. Altijd gedacht dat t gelijk ging
weten Jullie wat ik nou het ergste vind. Nog niet eens dat het lukt maar dat mensen die binnen een maand zwanger zijn dat iedereen onder zijn neus smeert. HOU JE KOP!!! Of mensen die een kind plannen. BAH BAH BAH. Van mij part krijg ik 10 kinderen op eerste kerstdag. BOEIUH.
Hahaha, sorry, het onderwerp is niet lachwekkend maar de manier waarop je het zegt; ik hoor het al helemaal in m'n hoofd. BOEIUH Maar ik ben het met je eens. Hoe vaak ik niet gehoord heb: goh, mn man hoefde maar naar me te kijken en ik was al zwanger. ALSOF IK DAT WIL HOREN!!! Denk toch eens na mensen... Of inderdaad, dat dan wordt gezegd: nou, en dan gaan we nog flink op vakantie, dan wachten we oud en nieuw ff af, want ja, je wilt natuurlijk ECHT GEEN KIND KRIJGEN in december blablabla. Tuurlijk snap ik die nonchalance wel als het allemaal in de schoot geworpen wordt, maar ik vond dat altijd wel heel frustrerend. Mijn leven draaide om zwanger worden (en blijven met name).
Inderdaad! En ook dat sommigen van elk symptoompje een zwangerschap willen maken. Heb ik een hekel aan.
De eerste reactie op de aankondig van de vorige zwangerschap was 'niet 5 december doen hoor'. Waaaatt?
Ja dat vind ik ook het ergste.. Dat plannen, en er om zitten te dimdammen wanneer beginnen, eerst vakantie en niet zo dat het in december geboren worden, dan denk ik altijd je ben niet goed snik! Ik doe er alles aan en het zou mijn een worst zijn, ook al wordt het met kerst of oud en nieuw geboren!
Mooi verwoord!!! Ook ik kan niet tegen dat geplan.. het maakt mij echt niet uit wanneer het komt, als het maar zo snel mogelijk is Een vriend van me 2 weken geleden: Ja we wouden helemaal geen kinderen (Dat wist ik al, ze weten ook van ons dat we al lang wachten) maar ja, door de pil heen zwanger en nu 8 weken nou hoe kan ik dan nog leuk reageren?!?! WTF! Dat verdien je niet als je geen kinderen wilt!! Voelde alsof ze een kans van mij hadden weggenomen (en weet het, het is niet echt zo.. ) En dan maar smile en oh leuk gefeliciteerd.
Ik sinds januari 2013 bezig en vooral als ik net ongesteld ben geworden voel ik me zoooooo rot. En rond de eisprong als een soort joyce van divorce
jeetje, lekker vriendelijk ik hoop dat je die persoon zo boos hebt aangekeken dat ze bang werden ergens ver voor ik de anti-conceptie de deur uit wieberde heb ik gedacht dat ik niet voor mei een buikje wilde in 2013, dus pas met oud en nieuw gestopt met AC. maar dat was met de wetenschap dat mijn moeder in ronde 1 van mij zwanger was, en allebei mn broertjes door de pil zijn gekomen. achja, ergens wist ik al dat ik problemen zou hebben, toen ik 15 was had ik al een vermoeden, maar dat vermoeden had ik verbannen naar mijn verste gedachtes.
Vreemd hé, ik had ook altijd al het vermoeden dat het niet vanzelf zou komen. Waarom? Geen idee, maar blijkt nu toch waarheid in te zitten.
Vanaf Januari 2013 bezig om zwanger te raken. intussen 1 miskraam veder en nog steeds met lege handen Ben het echt beu aan het raken. Ben gisteren ALWEER ongesteld geworden. Soms word ik echt GEK ervan! Veder nog geen kindje jammer genoeg. ben bijna 23. en m'n vriend is 26.
Je hebt groot gelijk!! Toch blijf ik altijd de uitgerekende datum opzoeken als ik weet wanneer mijn ei is. En ja hoor dit keer is het omstreeks 1 januari. Even slik en daarna inderdaad: boeiuh! Laat het please eindelijk raak zijn!!
Beertje: krijg jij niet de opmerking je bent nog zo jong?? Bij mij is het omgekeerd want ik zit aan de andere kant van de 30. Dus voor mij is het de hoogste tijd aldus velen. Alsof leeftijd er toe doet!! Smnee: zou toch het beste Sint cadeau ever zijn!! Ik bestel ook liever een geboorte in mei. Maar ik heb nog niet ontdekt waar ik mijn bestelling kan plaatsen.