i'm not calm, i want a baby!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anita85, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Boefje ik mag woensdag en donderdag ook gaan werken! Vandaag ga ik de zolder opruimen en hier spieken. Na donderdag ben ik een week vrij. Die moet ik echt door zien te komen!

2. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ik heb laatst ook zo bot gereageerd, lucht gigantisch op.
    Iemand zei toen hij me feliciteerde met m'n 34e verjaardag: en wordt het nu niet eens tijd? Je kunt het niet plannen hoor.
    Heb alleen maar gezegd dat als het te plannen was we er al twee hadden lopen.
    Heerlijk je had z'n gezicht moeten zien!

Nu zijn we op pauze gezet door een ongeluk tijdens de fertiloscopie. Het gebeurt nooit, maar bij ons wel??
    Dus weer wachten en uitstellen en wens opzij zetten. Niet dat ik er nu aan moet denken, maar mentaal was dit een hardere klap dan fysiek.

3. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wordt lastig als je vrij ben, ik heb dat nu ook hoor, merk dat je er dan veel meer mee bezig ben dan dat je aan het werk ben.
    Ik spiek ook iedere keer hoor..

4. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Deze week is nog niet lastig om door te komen maar de week daarna wel haha. In die week is ook mijn nod.

5. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja soms moet je bot zijn om tot mensen door te dringen. Zo moeten wij vaak horen ja jullie hebben het nog lekker makkelijk, kunnen gaan en staan waar en wanneer jullie maar willen. Dan vliegen mijn haren ook echt overeind!

Pff wat moet dat een klap voor je zijn!
    Is nooit leuk oom een pauze in te lassen, als de wens zo groot is. Sterkte meis een dikke digi knuf

6. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als je NOD er aan komt wordt lastig. Veel afleiding zoeken volgende week maar..
    Heb ik nu last van. Moet eind van de week het worden, liep vanmorgen bij kruidvat en dacht zou ik een paar testen mee nemen, maar nee toch maar niet gedaan!

7. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annemoon: jeetje wat heftig zeg.. hoelang moet je nu wachten? wij moesten vorig jaar ook verplicht een half jaar wachten na de chemo en dat is echt ruk

Ik ben vandaag nog vrij maar daarna tot aan zondag erg druk dus hopelijk leidt dat ook lekker af. nod is volgende week woensdag ongeveer

8. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Duurt altijd lang als je NOD er aan zit te komen. Althans, bij mij wel. Pff.. Probeer ik overdag zoveel mogelijk bezig te zijn met dingen.

9. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Geniaal. Go girl!!!

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd

11. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Mart en Nala Gefeliciteerd!! Top!

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wij zijn bezig sinds september 2012... nog steeds geen succes.. inmiddels in ronde 20...

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Welkom. ( helaas ) Jullie de stap naar de MmM al gezet?

14. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @RSL: dat is ook al een tijdje :(
    inderdaad de stap al gezet naar de huisarts enz?

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Rsl ook al een hele tijd bezig :(

16. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Volgends mij zijn er heel wat ''stellen'' die er moeite mee hebben om zwanger te raken:( Wij zelf ook...

17. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had ook niet verwacht in deze situatie terecht te komen..
    bij mijn dochter was ik binnen een half jaar zwanger, nooit nergens over nagedacht en aantal jaar later? eerst negatief advies van de cardioloog. weer later toch groen licht en toen begon de ellende :S daarna heb ik me afgevraagd wat het me allemaal waard is en was ik er eigenlijk een beetje klaar mee. maar goed, het blijft knagen en word ook wat ouder dus nu samen besloten er toch voor te gaan.. ik loop sinds vorig jaar in het ziekenhuis door die bbz en de chemo daardoor maar daarna weer een vmk gehad en toen stelde de gyn voor om wat onderzoeken te laten doen. dus nog even afwachten en kijken wat zij zegt verder..

18. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis

Pff.. Lijkt me ook zwaar : mamajess1982

19. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Thnx all.. Ja die stap is een hele poos geleden al gezet, maar wij krijgen geen hulp wb vruchtbaarheidsbehandelingen door een te hoog bmi (39). Helaas lichamelijk dusdanig veel rugklachten dat sporten niet kan/mag van ziekenhuis, moet dus beter op mn voeding gaan letten, maar valt niet mee met (v)eetbuien..

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Lijkt me erg zwaar als je moet afvallen zonder dat je mag sporten. Hopelijk lukt het toch een beetje.
    Hoe komt het dat je eetbuien hebt??

Deel Deze Pagina