I'm so happy! Eerste keer een smiley met cb test!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flashlight, 23 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashlight

14 feb 2016
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes! Sinds februari probeer ik adhv ovulatietesten mijn vruchtbare dagen te vinden, omdat ik een lange en onregelmatige cyclus heb. Nooit een echte piek kunnen vinden, mijn tweede streepje was steeds zwakker dan de controle. Deze maand koos ik voor de iets duurdere cb, geen streepjes turen, gewoon smiley of niet. En eindelijk, ik dacht dat het nooit ging gebeuren, hier is hij dan, mijn smiley! (En op het gezicht van mijn man ook ;) hihi). Zo blij dat ik het hier graag met jullie wil delen. Ook diegene die vaak negatief testen met ovulatietesten, er is dus hoop ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,4 KB
      Weergaven:
      39
  2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Wat fijn hè die bevestiging! :) hier afgelopen maand ook gebruikt voor het eerst, de dipsticks dan en toen ook piek gevonden. Is zo'n opluchting!

3. Voila

Voila Niet meer actief

Fijn gevoel is dit he? Ik heb er ook zo lang over gedaan om positieve ovulatietesten te krijgen. Was zo blij toen het eindelijk zover was haha. Op naar een mooie 2e streep over ongeveer 14 dagen! :) succes!

4. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Wat fijn voor je/jullie. Veel klusplezier 😁

5. Loes87

Loes87 Actief lid

29 jan 2015
    180
    145
    43
    Fijn die smileys of niet? Ik had hetzelfde probleem en gebruik deze nu voor de tweede maand. Zo het geld waard! 👍🏻

6. VenusZ

VenusZ Lid

23 apr 2016
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testen jullie alleen met ochtendurine? Op welke cyclusdag kreeg je een smiley?
    Ik ben deze Clearblue ovulatietest (met roze dop) ook aan het proberen. Ook ik heb een lange onregelmatige cyclus.

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    joehoee, fijn om te zien he :) succes!

8. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Zo blij blij leuk he een smile 😍😄😄😄😄😄😄😍
    Veel plezier samen :)

9. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik gebruik ze ook naast de zwanger en kids ovulatietesten. het geeft toch een wat rustiger gevoel dan elke keer weer turen.

Veel plezier! ;)

Deel Deze Pagina