Hoelang lh in je urine na piek?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lisan86, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een vraag. Hoe lang blijft lh in je urine zichtbaar. 6-5 deze test gehad. Zoals je ziet was de teststreep een stuk donkerder als de controle streep. Omdat ik vage klachten heb en ik na 6-5 niet meer heb getest ivm vakantie heb ik vandaag weer een ovulatietest gedaan en had weer een 2de streep. Als ik mijn eisprong zou zoeken zou ik de test van vandaag als negatief beschouwen, maar er was wel een hele duidelijke streep. Heb je altijd lh in je lichaam? Ik ben nu ongeveer 8dpo...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      24,4 KB
      Weergaven:
      36
  2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Je hebt gedurende hele cyclus lh in je urine alleen tijdens je piek die je eisprong op gang zet heb je meer en geeft een positieve test zoals jij L gehad heb, zoals je zelf al zegt was die van vandaag negatief dit zegt dus niks omdat hij negatief is en je dus altijd lh in je lichaam heb

3. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat wilde ik even weten! Kon me niet voorstellen dat mijn eisprong niet is geweest vorige week. Maar het is me al vaker overkomen dat ik posotief testte en mijn ei uiteindelijk toch pas een week later kwam. Daar was ik een beetje bang voor...

Deel Deze Pagina