Ik heb jullie hulp hard nodig, ik ben opzoek naar een kerstcadeau voor vriend. 11 januari gaan we al als verassing naar een welnesshotel en overdag naar dierenpark Emmen. Een geurtje heb ik heb 2 maanden terug al gegeven, wat kan ik hem nou geven voor onder de kerstboom?
Of gewoon simpel 2 bios kaartjes, nog even lekker samen naar de bios voor de kleine komt.. Zak popcorn erbij voor t idee..
leuke boxers gezichts verzorgingsproducten (kopen ze zelf niet zo snel) lekker warm vest / warme trui leuke blouse leuke muts/sjaal/handschoenen zoiets?
Hangt er van af wat hij leuk vind hé... Hier een pakket gekocht voor vriend 'piloot stage'. Hij mag binnenkort 4 toeren op een circuit gaan doen in een audi R8 en 4 toeren in een Ford Mustang. Vind ik een stoer kado voor VL...
Ik heb een barglobe gekocht. Elke keer als we een film keken en er een zagen, riep hij dat hij er ooit ook een wilde hebben. Ben heel benieuwd naar zijn reactie!!Zoffoli Mensa Barglobe kopen? Bestel vandaag nog!
Mijn man krijgt een hoesje voor zn nieuwe telefoon. ben dit jaar niet in de gelegenheid om op pad te gaan. het meeste kon ik bij het winkekcentrum bij mij in de buurt kopen en de rest heb ik online gedaan. lang leven de webshops.
Ben inmiddels geslaagd voor een sjawl en een trainingsbroek aangezien meneer deze altijd van mij steelt. 11 januari is ook al aardig prijzig dus dit leek me wel voldoende
Die globes waren volgens mij laatst bij groupon in een mooie actie. (persoonlijk dacht ik: wat moet je er mee haha, heb ook niet echt ruimte om het neer te zetten hoor) Ik heb 2 jaar terug een gipsen beeld gekocht voor mijn man (van ajax) Hij was erg blij verrast! Dit jaar krijgt manlief een wokpan en nog wel wat maar weet niet wat hihi.
stoer!! waar heb je dat gekocht voor je vent?? heeft mijn vent ook wel interesse in en laat die nou bijna jarig zijn haha