kinderwagen van Nicolette van Dam uit de auto gestolen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door frannie82, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Joh, wist niet eens dat ze zwanger was. ;)

--kruipt weer onder steen-- ;):D

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bizar.
    Kan ook echt boos worden van de reacties van sommige mensen: "koop je toch een nieuwe, je hebt toch geld zat" of "ja maar t is pas echt erg voor mensen die er hard voor gewerkt hebben en dat de wagen dan wordt gestolen". Pardon? Alsof Nicolette niet hard werkt? Men hoort gewoon met z'n vuile tengels van andermans spullen af te blijven.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ach heel erg hoor. Maar waarom moet dit in de krant? Als de kinderwagen van miep baksteen gejat word. Schrijven ze er dan over?

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Tja het is van Facebook geplukt....
    Een vriendin van ons werkt bij Maxi Cosi en veel bn'ers krijgen van hun een kinderwagen om zo indirect reclame voor te maken.
    Wij zien hun dan met de nieuwste kinderwagen en willen dan ook....
    Ik vond het ook wel grappig dat zoiets meerdere kranten haalt want op de telegraaf staat het ook.

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik heb er niet op gereageerd maar ik had dezelfde gedachte. Sorry hoor. Natuurlijk is het vervelend en belachelijk dat ze uit autos gejat worden. Maar Nicolette heeft toch ook mooi wat geld?!
    Dat straalt ze iig wel uit. Of ze er ook voor werkt staat daar toch los van.. maar ik heb niet zoveel met haar, dus dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja maar dat ze geld heeft staat toch los van het feit dat je met je klauwen van ander mans spullen dient af te blijven?
    Ik zou ook een nieuwe kinderwagen kunnen kopen als deze gestolen zou worden, maar dat rechtvaardigt het toch niet? Nicolette werkt hard (De tv wereld is zwaar) en ik vind het onterecht als mensen zo reageren.

7. dekilene

dekilene Niet meer actief

iedereen hoort van elkaars spullen af te blijven.

8. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Er stond een reactie, werkelijk ik snap niet hoe mensen denken :( Ze heeft toch geld zat en het is dom om dat in de auto te bewaren. Dus eigen schuld.

Onze wagen ligt ook standaard in de auto ;)

9. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Idd, wat is dat voor onzin dat je van iemand mag stelen waarvan je denkt of weet dat hij of zij geld heeft?
    Stelen is stelen en dat doe je niet. Van andermans spullen blijf je af.

10. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Of deze; moet ze maar niet zo'n dure wagen kopen

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Oeps ... Mijn eerste gedachte was ook , dan koopt ze toch een nieuwe ! Welke bugaboo is het trouwens vind hem wel mooi .

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Het is een Bugaboo Bee,one-of-a-kind, speciaal laten maken of iets dergelijks.. Ik weet dat Bugaboo voor bekende mensen weleens een kinderwagen customized,waarschijnlijk was dat hier ook het geval.

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Je hoort niet te stelen, maar ik betrapte mij ook op de gedachten dat ze toch zo een nieuwe krijgt of makkelijk kan kopen.

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het onterecht dat mensen zo reageren. Maar ik vind het ook onterecht als dot soort dingen in de krant komt. Non-nieuws. Vorige week is m'n fiets gejat... Ik heb geen journalist gezien hoor. ;)

15. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ik vind het sneu. Zij is ook gewoon een zwangere vrouw met hormonen en nesteldrang en dan baal je toch ontzettend en ben je toch verdrietig als jouw mooie wagen wordt gejat en je dan ook nog niet mag zeuren, omdat men denkt dat je zo een neiuwe kan kopen. Dat maakt de schok van zo'n brutale actie toch niet minder?

16. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Komkommertijd, ze heeft het niet zelf aan het journaille doorgegeven begreep ik, maar op twitter gezet?

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Tja. Het is ook geen boeiend nieuws. Maar ze is nou eenmaal een bekende Nederlander. En jij niet.
    Het is inderdaad van Facebook afgehaald. Ze heeft niet zelf de pers gebeld

18. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Maar als dit een limited edition is... Dan is dat ding toch zo terug gevonden? Doorverkopen is dan al geen optie, toch?
    Wel sneu inderdaad. Of ze nu wel of geen dikke bankrekening heeft doet er naar mijn idee niet toe. Van andermans spullen blijf je gewoon af!

19. KimK

KimK Niet meer actief

Serieus? Ja ze heeft geld zat waar ze kei-hard voor werkt (ze is naast bn-er namelijk ook gewoon nog eigenaar van een brasserie ;)) maar dan mag je maar gewoon iets van haar jatten? Omdat ze het geld heeft?! Wat een ontzettend domme redenering!!! Dus iemand die zichzelf in de schulden heeft gewerkt en dus geen geld heeft is het toegestaan om van iemand die meer geld heeft te jatten?! Want ja die heeft toch geld genoeg?! Wat een achterlijke redenering.

Mijn gloednieuwe auto van 1 maand oud is twee jaar geleden gejat. Had ik keihard voor gespaard. Maar dat was zeker ook toegestaan?! Want ja ik had het geld voor één nieuwe auto, dus vast ook voor 2?

Deel Deze Pagina