Het duurt niet al te lang meer eer mijn meisje 1 jaar wordt en daarvoor willen we graag uitnodigingen maken en per email versturen. Wij hebben een Imac maar ik ben nog niet echt thuis op dat ding. Ik heb me rot gezocht naar een Photoshop-like programma om een uitnodiging in elkaar te flansen, maar tevergeefs. Wie weet hoe ik dit snel en simpel kan doen? Alvast bedankt !
Als je een photoshop-achtig programma wilt gebruiken, kun je misschien Gimp downloaden..? Ik ben er nog geen ster in, maar daarmee kun je heel uitgebreid foto's bewerken enz. Anders kun je misschien via iPhoto een kaart maken - maar ook daarvan weet ik niet hoe uitgebreid de bewerking is die je kunt doen. Er zitten in ieder geval wel standaard-opties voor (ook voor albums maken enz.) Succes!
Hoi, Als je iWork hebt dan heeft Pages leuke standaard sjablonen die je aan kunt passen met bijvoorbeeld een leuke foto uit iPhoto. Ook met iPhoto zelf kun je een kaartje maken. Als je zelf wat wilt maken met een photoshop soort programma dan kun je Acorn proberen. Er is ook Easy Card for mac maar daar heb ik geen ervaring mee. Er zijn niet zo veel goede gratis programma's voor de Mac volgens mij. Lotte
Dames, Bedankt voor jullie reacties, maar inmiddels weet ik dat het ook via een sjabloon bij het mailprogramma kan. Eigenlijk zat ik dus weer veel te moeilijk te denken. Deze mag wat mij betreft op slot!