Mijn konijnen hebben in de winter toen het bankstel in de garage stond gaten in de stoel van de lounge set geknaagd. Het wordt uiteraard niet als nieuw als we er maar iets op kunnen maken dat de gaten niet zichtbaar zijn
Wat zonde zeg! Kun je er aan de achterkant/ertussen bijkomen? Zo ja dan zou je er een plaatje achter kunnen zetten. Zo niet dan een stukje stugge stof ertussen pulken en vast lijmen? nog een optie, een hoes (laten) maken die je desnoods tot halverwege de stoel laat komen. Als je een beetje een hippe stof uitzoekt kan het nog leuk staan ook! andere optie, een stalen of ander materiaal hoek bevestiging. Snap je wat ik bedoel? Die gaat dan over het gat heen en zit aan allebei de kanten.
Iets in dezelfde kleur aan de binnenkant plakken? Als het de leuning is van de bank, misschien (steiger) hout daar zetten? En dan ook bij de andere leuning.
Dat laatste is idd wel een optie. Ik kan er niet tussen komen dus t moet aan de buitenkant gemaakt worden.
Dan zou ik of die wand met hout bekleden of zo'n bankstel tafeltje erop plaatsen. Van die tafels die je op de rand kunt zetten. Zo iets dus: https://www.welke.nl/photo/driesmoeltje/Tafeltje-voor-op-een-leuning-van-bank-of-stoel.1348220884
Ik zit nog even te denken, als je hem dichtplakt met ducktape en er dan klittenband strip over plakt View attachment 648838 de andere kant van het klittenband plak je op een stevige stof die je er vervolgens op ‘plakt’. Mocht de stof lelijk worden kun je er weer een nieuw stukje opzetten. Voor het zicht zou ik hem dan wel een stukje door laten lopen op de zijkant van de stoel.
Heb jullie ideeën aan mn man voorgelegd en hij wil proberen de achterkant te bekleden met hetzelfde hout als de nieuwe overkapping. thans voor t meedenken