Ja.... ze is geboren! Gefeliciteerd met jullie dochter Iman! Ik zag dat je al weer lekker aan het mailen was. Pfff...dat je daar zin in hebt nu? Ga je niet de hele dag verliefd naar je dochter liggen staren ? Groetjes, Ellen
Gefeliciteerd meid!! Gelukkig maar dat het meeviel, haar gewicht was zo toch gewoon goed! Lekker klein meisje heerlijk! En echt marokkaans (of wat is haar vader?) haar een hele bos mooi hoor
gefeliciteerd wat een schatje op de fotos en al zo veel haar...........haha ja dat valt mij dan weer op als kapster........ hele fijne kraamtijd met jullie dochter liefs radna
wat een schande, ik zie het nu pas.. nog heeeel erg gefeliciteerd met Iman en lekker genieten van je mooie dochter met super vele haar
Oh, ik zie nu het nu ook pas...maar ik had je ook al gefeliciteerd bij de juli-mama's, maar doe het hier nog even dunnetjes over: Linda, van harte met je kleine Iman! Geniet van alle momentjes! Liefs, Lise
Dank je wel allemaal @ Ellen: ik mail veel minder dan eerst, maar het forum is zo verslavend.... Als Iman slaapt kom ik snel even kijken @ Ayla: inderdaad Marokkaans
nou nogmaals gefeliciteerd he linda... ik heb je al overal gefeliciteerd en nu nog een keer.... geniet van haar.... tis wel een stuk rustiger op het forum zonder je