Hartelijk gefeliciteerd ! En wat een mooie meid zeg, ik heb de foto's bekeken ! Was je tevreden over het ziekenhuis in Heerlen (tenminste ik neem aan dat je ij Heerlen bent bevallen ?) Groetjes, Nikki F
Ja die dubbelbloed marokaantjes zijn het mooiste Zag het meteen aan dat haar Mooie naam trouwens, nog vergeten te zeggen!
heeft haar naam ook een betekenis ? ben aan het zoeken geweest maar kan niets vinden vind ik altijd wel leuk om te weten
sweetangel weet t vast beter als ik... maar t betekend: vertrouwen, geloof... tis een arabisch/islamitische naam...
Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd ( drukdruk) maar Linda: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER IMAN!!! Wat een mooie naam. Gelukkig dat ze toch nog ruim 2700 gram woog. Lekker genieten! XXX
Sorry, voor de late reactie... Heb een paar daagjes niet gekeken... Maar alsnog gefeliciteerd!!!! wat een mooie meid en wat een bos haren, leuk! Lekker genieten nu. Liefs Niki
Klopt Iman = imaan..Imaan is je imaan, je geloof in Allah..je kunt een groot imaan hebben een klein imaan het is echt puur islamitisch niet zomaar geloven of vertrouwen..naar mijn weten dan.
Hoi, Ik ga je hier gewoon nog een keer feliciteren van harte meid met je prachtige dochter! en een hele mooie naam met een mooie betekenis. nu lekker genieten van je kleine prinsesje! x
van harte gefeliciteerd met jullie dochter insjallah groeit ze op als een goede moslima. ik ben zelf 5 jaar geleden moslim geworden en heb toen een islamitische naam gekozen namelijk IMAN. heel veel geluk en allah`s zegen.
beetje offtopic maar ik was eigenlijk wel benieuwd of je ook bekeerd bent tot de islam (sweetangel)? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid..