Vandaag ongesteld --> nog niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jubbos, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi allemaal,

sinds een dag of twee heb ik echt een trekkerig gevoel in mijn onderbuik soort van spierpijn denk ik .. als mijn cyclus klopt zou ik vandaag ongi moeten worden..tot op heden niet gekomen, voelt wel alsof er iets gaande is. Mijn vraag is of je je ongi kan voelen en toch zwanger zijn. Beetje onsamenhangend verhaal maar ben weer eens onzeker...
    Verder al 10 dagen misselijk met zeker 5 keer ook moeten overgeven en sinds gister ijskoude handen?!

Hoop op reacties, owja gisterochtend negatief getest...
    Denk dat ik dan gewoon ongi ga worden een deze dagen, hopelijk snel hou niet van onzekerheid

Groetjes,

Marlous

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Als je zwanger ben kan het heel goed dat je ongi krampen hebt hoor. Gewoon even testje doen morgenochtend

3. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Bij mijn eerste zwangerschap, had ik ook ongikrampen, dit duurde een aantal dagen. Ik had al positief getest, maar door die krampen lipe ik veeeel naar de WC!
    Dus het kan..............

4. Skye

Skye Niet meer actief

Ik had het ook. Constant het ongi gevoel. Ik ging dan ook 50 keer naar de wc om te kijken of ik al wat bloed zag, maar elke keer niks. Op mijn nod getest en positief, dus het kan hoor meid :D

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties..inmiddels op dag 2 en nog niet ongi..test wees negatief uit vanavond ook geen licht streepje helemaal niks. Morgenochtend nog maar eens testen..ben benieuwd!
    skye gefeliciteerd, zie dat het voor jou in de 1e ronde gelijk raak was, zou bij mij ook zo zijn als de ongi uitblijft.
    Groetjes,

Marlous

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Als het de eerste maand is dat je bent gestopt kan het ook nog even duren voor je uit jezelf ongesteld wordt helaas. Hoop natuurlijk dat het raak is maar hou wel in je hoofd dat het nog even kan duren voo rje ongesteld wordt wat natuurlijk niet wegneemt dat je niet vruchtaar bent.

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ik ben al een jaar gestopt met de pil, hebben alleen condoom gebruikt en heb altijd een regelmatige cyclus... dit is onze eerste poging totaal onveilig en rond en tijdens de eisprong gevreeen!

8. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    jeetje jullie hebben echt van te voren een echt gevoel normaliter dat je ongesteld wordt...ik merk daar meestal geen zak van...ok krijg wel meer temperatuur hoger maar verder nix ja vreetbuien en kutgedrag en te zorgzaam en te opruimend..wat moet ik nu doen dan..heb nu echt kei veel honger en rare pijn.......en tandvleesontsteking en moeeeeeeeeeeeeeeee.....dinsdag is de NOD ...zou het ontpillen zijn of toch zwanger...mijn skattie en ik doen het gemiddeld (ok klussen....) 3 x per dag....
    vanaf onze rel;atie en das op 10 sept 1,5 jaar...en vanaf 8 weken zonder pil...mot da lukke?
    xxxxxxxxxxxxx

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik voel altijd precies aan wanneer de ongi doorbreekt.. maar pas dezelfde dag hoor alsof mijn lichaam mij een seintje geeft en dan komt het ook..
    Van ontpillen heb ik geen verstand, weet wel dat ik gelijk een regelmatige cyclus had..toch nog even geduld hebben, hebben we gewoon samen nog even geduld...Wat bedoel je met rare pijn?
    Ben benieuwd wat ik morgenvroeg test doe en anders test ik pas over een week..
    wat waarschijnlijk niet lukt...

10. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    De keren dat het bij ons niet raak was had ik allerlei syptomen van een zwangerschap: pukkeltjes, grote borsten, opgezette buik, geen ongi krampen, erg moe enz. De maand dat het juist wel gelukt was had ik ongi krampen en verder niks, ja was een beetje chagerijnig terwijl ik dat niet heb al sik ongesteld moet worden.
    Toen ik die krampen had maar niet direct bloedverlies wist ikmeteen dat ik zwanger was want normaal komt na de kramp meten bloedverlies.

thasista, 3 keer per dag is misschien wat veel. Het beste vo orhet zaad is als je het om de dag doet. Als je het elke dag doet wordt het zaad al trager enz. Maar bij 3 keer in op een dag......denk dat dat dan helemaal niet bevordelijk is.

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou inmiddels 3 dagen overtijd en nog geen ongi..pff en weer negatief getest..

12. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    Hier 5 dagen over tijd..

wel mega veel pukkels, zo'n 5 dagen terug toen ik ongesteld zou moeten worden had ik mega krampen in mijn onderbuik maar niet geworden..
    ook pukkeltjes rondom mijn tepels (maar ook niet de hele dag soms trekt het weg) :confused:

verder week geleden erg misselijk geweest vooral steeds na het eten.
    vanmiddag een test gedaan (hoorde dat als je overtijd bent niet met ochtendurine hoeft?) maar die was negatief.

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik heb precies dezelfde symptomen alleen was ben ik misselijk in de ochtend en de avond en sinds vandaag jeukende tepels erbij..

Jij dus al 5 dagen! het is zo vervelend dat wachten...
    Wat ga je nu doen, ga je van het weekend nog een keer testen

14. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    In principe kun je een zwangerschapstest op elk moment van de dag doen. Staat tegenwoordeig op de verpakking dat het elk moment van de dag kan. Waren jullie voorheen wel regelmatig ongesteld? Ik zou in dat geval over een week nog testen en is hij dannog negatief, de huisarts even bellen.

15. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    gistermiddag getest, vannochtend getest.... en nu zo weer heb er weer een paar gehaald zodat ik niet steeds weer naar de winkel hoef :)

16. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Spannend! hoop het voor je!

Deel Deze Pagina