Hoi, zie net een reclame van die colour catcher doekjes, men beweest dat je dan gekleurde en lichte kleding door elkaar kunt wassen en dat het doekje eventuele kleur die van je kleding komt 'vangt'...zodat je lichte kleding niet verkleurt. Iemand ervaring daarmee? Lijkt me wel handig dat je dan niet al je wasgoed hoeft te sorteren...behalve dan donkere was? Groetjes, Sas
Tot je de verpakking leest en er staat dat sterk verkleurende kleding en kleding die erg afwijkt van elkaar beter niet samen gewassen kan worden iig zoiets had ik gelezen geloof ik.. Dan moet je dus alsnog sorteren hihi
Mijn broer (die al een ster is met wassen) leek dit erg handig. Hij had zijn rode hoeslaken en kussenslopen bij zijn lichte dekbed overtrek gedaan...en die was dus mooi roze geworden ondanks het doekje.
ik had die dingen liggen en dan deed ik ze er alleen in als ik twijfelde of het wel kon, of ik ik een te kleine was had om daar ook nog eens 2 van te maken. Naar mijn idee werkt het wel. maar ik zou er geen nieuwe gekleurde dingen en spijkerbroeken in doen ofzo
lijkt mij sterk dat je een rood t-shirt met en witte was dat dan de kleuren alleen in dat doekje gaan en niet in dat witte t shirtje... i don't believe it
Nope het werkt voor geen meter. Ik heb er ooit 1 in een kraamdoos gehad en rode was met voor te proberen 1 witte onderbroek in gedaan,nouja je raad het al,onderbroek roze... Gelukkig was de onderbroek van mezel en maakte het dus niet veel uit
Jaja, jij zit de Pfaffs te kijken of niet? Iig, ik geloof er geen drol van. En ik neem het risico niet dat al mijn kleren straks roze zijn.