Wie is er nog meer gek op baked oatmeal? Ik zoek meer lekkere recepten en ben benieuwd hoe jullie het eten Dit zijn nu mijn 2 favorieten, beide echt heerlijk Reeses Peanut Butter Cup Baked Oatmeal Baked Oatmeal with Blueberries and Bananas | Skinnytaste Als je de recepten wilt proberen is dit wel een handige omrekentool voor de hoeveelheden: The Metric Kitchen
Oooooooh, ik ga dit topic volgen! Man wat ziet dat er lekker uit. Veel beter dan mijn dagelijkse bakje havermout met rozijnen, water en honing.
ik wil graag havermout pannenkoeken gaan maken Nu eet ik elke dag havermout met chia zaad, gebroken lijnzaad en dan soms hennepzaad/moerbeien of net wat ik heb liggen, heeeerlijk!
Lijkt me heel lekker, maar er staat dat je het direct uit de oven moet eten. Ga je dat dan sochtends klaar staan maken? (Ik ben zelf namelijk nogal lui sochtends )
Ik heb vandaag die van skinnytaste gegeten met de lunch op m'n werk. Gewoon koud! Was alsnog heerlijk Havermoutkoekjes zijn idd ook lekker ja!
Je kunt zoeken op 'flapjacks' voor engelse recepten. Erg lekker inderdaad, maar niet direct gezond...
ik eet vaak een variatie op dat skinnytaste recept, maar dan de proteïne versie. (dus met proteïnepoeder) ik heb gisteren ook banaan proteïne muffins gemaakt met o.a. havermout.. smaakt naar bananenbrood, heerlijk! of inderdaad havermout pannekoekjes, havermout is sowieso lekket
Haha flapjacks is niet echt iets voor mij, ik zoek het in de gezonde hoek. Geloof wel meteen dat het erg lekker is
Maar als je dan een keer een wat minder gezond uitspatting wilt maken met oatmeal, dan zou je echt een keer de flapjacks moeten proberen!!! Jammie!
Dat vroeg ik me dus ook af maar kwam erachter door op de links in de openingspost te klikken! Vond het er zo lekker uitzien dat ik gisteren het zelfs ging maken. En ik moet zeggen best lekker hoor. Heb alleen wat veranderingen aangebracht.
N.a.v de links had ik een recept op google gezocht omdat ik niet zo van bessen houd (en met pindakaas leek het me ook geen lekkere combinatie...). In dat recept stond 2 eieren, maar ik heb 1 ei en een banaan genomen.
Ik heb vanmorgen die met pindakaas en cacao gemaakt en ik vond het zeker geslaagd! Mijn man vond het supergoor haha.