Hallo allemaal, Wij willen graag naar een concert in Ahoy! Nu zijn wij hier beide nog nooit geweest en willen deze keer ook voor zitplaatsen gaan. Tot nu toe altijd staanplaatsen gehad maar ook altijd met een groep vrienden geweest. Nu gaan we samen en vind ik zitplaatsen leuker. Eerste rang is al helemaal uitverkocht, tweede rang is er nog wel volop. Maar wat zijn mooie plaatsen? Wie heeft er tips?
Wij twijfelen over de 2de rang rechts in het midden. Maar dat is boven de uitgang? Zijn daar ook nog rolstoelplaatsten voor? Of op de 1ste ring aan de achterzijde van de zaal, zit je wel op de eerste ring maar verder van het prodium. Zie je het dan nog wel goed?
2e rang in het midden is erg ver van het podium. Ben met mijn dochters naar K3 geweest en zaten toen eerste rij 2e rang links achterin en dit was echt ver weg!
Ze hebben de Ahoy een paar jaar geleden opnieuw ingedeeld zodat er meer plaats bij kon. De tribunes zijn nu een heel stuk steiler met maar een klein randje om te lopen. Ik weet niet of het bij jou aan de orde is, maar dat is niet echt een aanrader als je last hebt van hoogtevrees. Daarom probeer ik altijd toch zo laag mogelijk te zitten. Ik was 2 weken geleden bij Waylon in de Ahoy en ik zat net boven de uitgang in het midden. Dat was nog heel goed zicht, maar ik zou niet kiezen om verder naar achteren te gaan, dan heb je kans dat je de hele avond naar de grote schermen moet kijken. Succes!
Volgens mij staat er in de FAQ op de site van Ahoy ook een linkje naar een plattegrond waarop je kunt zien hoe het zicht is vanaf de plekken die je kiest!
Ja dit idd.... als we echt iets wilde zien waren we echt afhankelijk van de schermen. Je zag wel 6 K3 tjes op het podium en je kom de haarkleuren onderscheiden maar ze waren met 6 en die waren niet te onderscheiden.
Wij willen inderdaad ook naar Waylon, december 2017. Dacht dat ik wel mooi op tijd was maar helaas alle eerste rang al uitverkocht. Blijft dus tweede rang maar wel eerste rij over. Kunnen ook boven de ingang... Misschien dat dat van alle optie de beste is....