Heb het ook (nog) niet gehad. Wel nog aan het herstellen van een flinke griep vorige week. Denk dat dat ook al 15-17 jaar geleden is dat ik zo ziek ben geweest. Ik ben ook chronisch verkouden en niet gevaccineerd. Ook meedere gevaccineerde collega's die het 2 of meer keer hebben gehad. Ik denk niet perse dat ik immuun ben, wel dat ik mezelf goed aan de toen geldende regels heb gehouden
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5299070/coronavirus-besmettingen-immuniteit-genetische-factoren Er zijn meer mensen met deze vraag.
Hier ook nog niet gehad, alsmede mijn dochter en moeder. Verder iedereen om me heen heeft het wel eens gehad maar ik lijk de dans steeds te ontspringen...
Ik zei van de week nog dat ik vast immuun was omdat ik nog steeds geen Corona had gehad. Gisteren ineens keelpijn, zojuist positief getest. Ik zeg niks meer
Goed artikel! Ik ga in het vervolg zeggen dat ik resistenter ben dan gemiddeld, in plaats van immuun. Werk al 2 jaar buuten de deur, man ook, kinderen op school en sport en vriendjes, Corona in huis gehad, op wintersport geweest, noem maar op. En nog steeds niet gehad. Maar wat niet is kan nog komen!
Hier nog niet, ben nu ineens wel ziek samen met de jongste. Ijskoud heb ik het, ondanks een ondershirt, megadikke trui, een badjas en een deken over me heen, koppijn, hoesten en loopneus, ook dikke ogen. Geen koorts... Dat ik wat ziekig ben is echt heel lang geleden. 2x Getest, negatief.
Hier hetzelfde, nog geen Corona gehad, maar nu wel griepklachten met koude rillingen en hoofdpijn. Ook negatieve testen.
Nou, ik begin het me ook af te vragen.. Al meerdere malen van alle kanten aangevallen door Covid maar bleef steeds negatief. En nu is het helemaal gek: Alle bewoners op mn werk hebben covid en ik gewerkt. 4 dagen later kreeg ik ineens koorts en lig nu met een hele stapel Covid symptomen in bed. Maar mn zelf en pcr testen blijven negatief! Hoe dan! En ik heb echt NOOIT griep. Nu wel dus, maar wel heeeeeeel toevallig.
Beterschap! We zitten ook nog in een griepepidemie. Ik heb het pas gehad en het was echt waaayyy rotter dan corona (dat was 2 dagen een verstopte neus bij mij)
Ja klopt. Maar ik vind't bijzonder om ineens griep te krijgen, 4 dagen na gewerkt te hebben op een Covid afdeling. Zo toevallig!
Beterschap.. Hier ook steeds op en af koorts. Na een paracetamol voor de hoofdpijn zakt het goed, maar na een paar uur schiet het weer omhoog.
Wij hebben het ook alle 2 nog niet gehad, terwijl man verpleegkundige is en echt bijna dagelijks wel positieve patiënten heeft,en ik zelf heb een onderdrukte weerstand en ik zit op zeer regelmatige basis in het ziekenhuis in de een of andere wachtzaal vol mensen. Wel gewoon gevaccineerd alle 2, ik al 4 keer en man 3. Maar er zijn genoeg mensen die na vaccinatie nog besmet geraken. Ook een van de enige van z'n collega's die nog niet besmet geweest is. Ben altijd best verwonderd als een zelftest negatief is als 1 van ons keelpijn heeft of verkouden is. Fingers crossed dat we er aan kunnen ontlopen want ik val zelf wel in een aantal risicogroepen om op ic te belanden
Ik ben tot nu toe ook de dans ontsprongen. Eind januari twee dochters met covid in huis gehad. We hebben ze niet geïsoleerd, ze zaten gewoon erbij aan de eettafel, ik heb ze met de auto met de teststraat gereden, en mijn testen bleven negatief. Paar weken later waren man middelste dochter en zoon aan de beurt. Op een gegeven moment lag ik met twee ‘coronapatiënten’ in bed, want zij had ook de waterpokken en kon niet slapen. Ook toen niet gekregen. Inmiddels zitten we zonder de anderhalve meter regel en ben ik naar een concert geweest, en nog steeds niks. Ik riep gekscherend wel dat ik immuun ben, maar eigenlijk denk ik dat ik blijkbaar gewoon goede weerstand heb. Misschien dat ik het ooit nog krijg, maar daar maak ik me niet druk om. De afgelopen twee jaar (of eigenlijk nog langer) ben ik sowieso niet verkouden geweest en heb geen ander virusje opgepikt terwijl mijn zoon wel ieder virusje wat hij kan vinden mee naar huis neemt. Dus blootstelling genoeg.
Ik neem expres geen paraceta, ik wil de koorts zo hoog mogelijk hebben, liefst rond de 40.5, des te sneller ben ik ervan af. Maar inmiddels beiden geen koorts meer en we voelen ons al een stuk beter. Heel raar.