Lieve dames, zie mijn tempkaartje. Het lijkt dat ik een eisprong heb gehad, maar die heb ik dan gehad op woensdag terwijl ik pas woensdagsmiddag de pregnyl heb gezet. De temp is uit de ochtend (dus dinsdag/woensdag eisprong. Dinsdagochtend was de follikel op de echo 16 mm. Ik denk dus dat ik de eisprong eerder heb gehad dan de pregnyl met een relatief klein ei... Kan dit? En is dit erg?
Als je hormonen spuit, is temperaturen niet meer betrouwbaar. Je kunt dus niet van je tempkaartje uitgaan. Als je temperatuur op woensdagochtend omhoog is gegaan, zou je al op dinsdag je eisprong gehad moeten hebben. Je zat toen nog maar op 16 mm, een follikel is dan nog niet rijp. Dus ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat je eisprong na de Pregnyl is geweest.
Je eitjes kunnen door Puregon relatief snel groeien in korte tijd! Het kan best zijn dat hij woensdagochtend met zo'n 18mm of nog groter zelfs is gesprongen. Hoeft niet erg te zijn, als je maar geklust hebt Overigens denk ik dat je temp idd niet meer betrouwbaar is nu je hormonen spuit.
Dank jullie wel voor de reacties. Nou ik ga gewoon maar 'rustig' afwachten.... Echt zo lastig is dat. Maar we doen ons best. Ga voor de weg van Krullie: 2e ronde puregon en pregnyl (is voor mij dus deze ronde) zwanger!! Ik ga duimen en afwachten. Nogmaals bedankt. En tempen... ja het is een soort verslaving geworden... Heb trouwens helemaal weinig klachten van de Pregnyl terwijl ik vorige ronde heel veel pijn in mijn borsten had en misselijk en belabberd etc. Dat is weer een voordeel.