4 uur na eisprong klussen

Discussion in 'Zwanger worden' started by dds, Dec 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    He dames,

Afgelopen zaterdag voelde ik mijn eisprong om ong. 18 uur. Pas om 22.30 uur hebben we geklust. Overal lees ik dat het beter is om voor de eisprong te klussen. Op een andere site heb ik gelezen dat de zaadcellen er 30 min. over doen om de eicel te bereiken maar dat ze dan nog enkele uren wachten voordat ze de eicel binnendringen.

ik baal erom en ook baal ik dat ik er een probleem van maak. De nuchtere ik zegt: jammer, volgende keer beter.
    De emo ik vind het geheel shit:x

2. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    Je hebt iets meer kans als je het voor de eisprong doet, maar je hebt zeker ook kans zo net na je eisprong. Een eitje blijft zeker wel 12 'bevruchtbaar', dus jullie waren nog op tijd hoor ;)

3. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Wat je hebt gevoeld kan ook het rijpen van een ei zijn. Ik dacht altijd dat ik mijn eisprong voelde, maar door een paar keer ovutesten te gebruiken blijkt dat ik het rijpen van mijn ei voel. En in dat geval zou je dus mooi op tijd zijn ;)

Ik voel een stekende pijn aan éen kant van mijn onderbuik (dus de eileider waar het rijpe eitjes zit). Maar bij mij kan het wel een paar uur aanhouden, soms voel ik het de dag erna weer even.

Share This Page