ervaring cyste in borst

Discussie in 'De lounge' gestart door mama2bengeltjes, 27 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Heeft iemand van jullie ervaring met een cyste in de borst? Ik heb vorig jaar een knobbel ontdekt in mijn borst en dit bleek een cyste te zijn van 5 bij 3 ongeveer. (mammografie en echo gehad).
    Nu heb ik sinds een maand echt mega veel pijn in die borst, menstruatie inmiddels ook al gehad maar het wordt niet minder. Borst is helemaal opgezet alsof ik borstvoeding geef en vannacht niet kunnen slapen van de pijn ervan zodra ik op die kant ging liggen.
    Herkennen jullie dit van een cyste en hebben jullie hem leeg laten zuigen? Andere borst heb ik overigens helemaal geen last van.
    Heb overigens al wel een afspraak gemaakt bij de huisarts maar ben benieuwd of jullie dit herkennen...

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb er al jaren eentje. Geen last van dus daar kan ik je hier bij helpen. Het leegzuigen valt erg mee volgens mijn moeder.

3. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Ook al jaren eentje, meer last rondom menstruatie. De pijn die je nu omschrijft, herken ik niet.
    Succes bij de huisarts!

4. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik heb er ooit 1 gehad in mijn pubertijd. Als hij niet vanzelf weg zou gaan zouden ze hem leegzuigen. Maar hij is vanzelf weggegaan. Nooit pijn aan gehad..

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Volgens mij hoort een cyste geen pijn te doen, zeker niet in die mate. Heb je ook koorts?

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik niet. Mijn moeder wel. Heeft er diverse. Ook een aantal zoals jij omschrijft en deze zijn leeg gezogen.

7. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wat je omschrijft herken ik niet persoonlijk en heb een aantal cystes gehad nu. 1tje was een flink formaat (vulde bijna mijn hele borst op) en hebben ze operatief verwijderd. Deze deed ontzettend veel pijn, want kwam ineens op uit het niets, maar de borst zelf zag er aan de buitenkant niet anders uit ofzo. De borst vult zichzelf erna gewoon weer op. Heb kleintjes laten leegzuigen en moet eerlijk zeggen dat dat reuze mee valt ook. Het idee is niet fijn, maar het prikt wat en het is weer voorbij. Ze boden aan om evt verdoving te gebruiken als ik dat liever had, maar was echt niet nodig zoals het toen voelde. Dat ze me erna lieten zien wat eruit kwam, vond ik minder ha-ha. :confused: Ik denk dat je ha wel zal uitleggen wat je keuzes zijn of doorverwijzen etc. Maar vond persoonlijk wat ik zo heb mee mogen maken met de cystes mee vallen op zich. Een mammogram vond ik erger tot nu toe ha-ha, gek ding. Succes iig!

8. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Idd heb ik ook laten doen, leeg laten zuigen, was zonder verdoving echt goed te doen.
    Ik zou teruggaan naar de ha met deze klachten.

Deel Deze Pagina