Implanon en 2x in 1 maand ongesteld?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Jazziepooh, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Hoi iedereen,

    Ik heb sinds een maandje de implanon en ben al 2x ongesteld geweest?!
    Drie weken geleden zou ik ongesteld moeten worden en ben dat dus ook geworden. Het was een hele lichte menstruatie. Dit duurde ongeveer een week.
    Eergisteren ben ik weer ongesteld geworden, dit keer wel een gewone menstruatie.

    Hoort dit erbij?
     
  2. Leona

    Leona Fanatiek lid

    30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Toen ik (bijna 10 jaar geleden) mijn implanon kreeg had ik dat ook, niet veel later werd ik helemaal niet meer ongesteld
     
  3. sjak

    sjak Niet meer actief

    Ik heb mijn implanon gisteren laten verwijderen... Had hem zes maanden waarvan de laatste twee constant bloedingen, werd er gek van. Ik heb hem vroeger ook al gehad en toen ben ik drie jaar niet ongesteld geweest en eruithalen toen was een fluitje van een cent.
    Het verwijderen was gisteren bij mij trouwens ook nog een een klus op zich, drie dokters (!) zijn een half uur bezig geweest hem er uit te snijden, had het hier weleens gelezen, maar wist niet dat het zo vervelend was! Zit hier nu met twee hechtingen en een blauwe arm ;(
     
  4. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Bedankt voor de reacties, dames!
    Sjak: Oehh, das niet fijn!
     
  5. Samantha80

    6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Eerste 6 tot 8 maanden na het starten van de implanon komen idd bloedingen voor. Heel onregelmatig een kan elke dag wel wat verlies zijn.
    Meestal na een 6 a 8 maanden word je niet meer ongi... dus even doorzetten.
     
  6. lonny

    lonny Fanatiek lid

    9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    hallo meiden,

    3 keer heb ik de implanon gehad. de laatste keer heb ik 2 jaar lang onregelmatige bloedingen gehad. gestrest, slaapproblemen en was ik niet meer te genieten voelde me ongelukkig. sinds ik hem 2 weken heb laten verwijderen ben ik lang niet meer zo onrustig als voorheen. ik moet nu nog afwachten of de bloedingen minder gaan worden. het verwijderen was deze keer ook een ramp. het duurde 20 min voordat hij eruit was. hij was flink ingekaspeld. nu heb ik nog steeds iets onder mijn huid zitten. kweet niet of het onderhuidse litteken of iets. moet weer terug naar de dokter om te checken wat het is. voor mij geen implanon meer.

    groetjes van lonny
     
  7. Bougainville

    Bougainville Niet meer actief

    Mijn stiefzusje heeft ook eentje gehad en is 6 maand non stop ongesteld geweest(Vraag me nog af waarom ze er niet eerder mee heen is gegaan maarja).

    Hoor er veel negatieve dingen over.
     

Deel Deze Pagina