Bloeding op NOD...toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Chanti86, Feb 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chanti86

Chanti86 Lid

Sep 26, 2016
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik wil graag even met jullie sparren.
    Op 24 en 25 januari heb ik een positieve ovulatietest gehad, dus ik ging er vanuit dat ik 26/27 januari mijn eisprong zou hebben (vorige maanden had ik dit direct dag na de positieve ovulatietest). Op 25 januari hebben wij geklust.
    Volgens de app zou ik dan op 9 februari mijn NOD hebben. Een week na de eisprong kreeg ik veel zwangerschapssymptomen: grotere borsten, veel hoofdpijn, moe en heel veel boeren, oohhh en opgeblazen buik.

Op 7 febr werd ik 'ongesteld'. Super weinig bloed (alleen met afvegen). Op 8 febr wel helder rood bloed maar hoefde maar 1 inlegkruisje te gebruiken. 9 febr was het klaar.

Het vreemde is dat de zwangerschapssymptomen blijven. Ik heb op 12 febr nog een zwangerschapstest gedaan (omdat de symptomen bleven en ik deze menstruatie niet van mezelf herken) maar die was negatief.

Nu wil ik het gewoon afsluiten (en ik blijf tegen mezelf zeggen dat het niks is) maar ik blijf de symptomen houden en ook menstruatiekrampen houden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan dit?

2. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Heb het zelfde probleem lol

Hier regels begonnen op 4 jan op 17 en 18 deed ik een ovulatietest beide strepen waren donker dus ik dacht ok daar komt eisprong dan 20ste in de vm op werk wat krampen dus ik dacht daar hebbje de eisprong .Maar dan 22jan echt krampen pijn vervelend ik zo wat doet men lichaam nu toch vr de zekerheid terug ovulatietest gedaan en die teststreep was nog roder als controlestreep dus vele op forum zeiden dat is je eisprong ok ervoor grklust maar na 22ste eigenlijk niet meer bijgehouden (het klussen) weet wel nog dat 21 jan sex hebben gehad 26ste jan voelde ik me plots niet lekker .Ik wist even niet hoe of wat ik moest doen liggen zitten rondlopen die last heeft half uurtje tot een uur geduurd.Weet nu nog steeds niet wat dit jan zijn.
    Heb meestal cyclus van 29 a 30 dagen dus verwachtteregels rond 2 a 3 feb maar als ik dan reken vanaf 22 jan met de knaltest zat ik rond nod 5a 7 feb.
    Nu op 6 (dan had ik wel krampen)en 7 feb helderrood bloedverlies sinds 8 feb niks bloed of bruin ni meer
    en tot op heden nog steeds omiwitte testen en wel duidelijk het zwanger gevoel boeren borsten met vlage spanning in af en toe misselijk gevoel .
    Heb ook geen buikpijn of dat menstruatie moet komen ook geen lage rugpijn.
    Woensdag 8 feb bloedafname en was negatief de gyne zegt het te vroeg is dat ik toch 10 a 14 dg moet wachten na innestelingsbloed dus we moeten nog evrntjes geduld hebben.

Dit is zo raar en mijn gevoel zegt er in mijn lichaam iets niet klopt

Wachten duurt zo lang een eeuwigheid wil gewoon bevestiging dat mijn lichaam iets voelt

3. Saartj

Saartj Actief lid

Jan 30, 2017
    130
    17
    18
    Female
    Tja het kan zijn dat er een late innesteling heeft plaatsgevonden en je dus pas later HCG gaat aanmaken. Soms is het zo dat een bevrucht eitje wat langer rond blijft zoeken voordat hij zich ergens innestelt. Nu is de tijd tussen mogelijke bevructing en je Nod ook niet heel lang. Dus misschien morgen nog eens testje toen? Als je onzeker blijft kan je eens de HA bellen, aan de andere kant kunnen je hormonen ook gewoon van slag zijn. Weet niet of je lang geleden bent gestopt met de pil bv.
    Kan je dus geen duidlijkheid geven sorry.

4. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    #4 mamajongens, Feb 13, 2017
    Last edited: Feb 13, 2017
    Denk het laat aanmaken van hcg hormoon enige we kunnen doen na dat innestelingsbloed is 10 a 14 dagen wachten wachten en nog is wachten

Als ik rekenen vanaf maandag 6 feb(dat innestelingsbloed begon en maar 2 dagen heeft geduurd) + 14 dagen is maandag 20 feb ik kan testen hopelijk toch wat vroeger hopelijk ik positief dan kga testen op dag 10 na innestelingsbloed bij mijn vorige zwangerschappen teste ik 12 dpo licht positief kben iemand dat traag hcg aanmaak

5. Chanti86

Chanti86 Lid

Sep 26, 2016
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie snelle reactie en wat leuk te lezen dat ik niet de enige ben die hiermee worstelt.
    Ik ben al jaren niet aan de pil. Ik heb nu een dochtertje van 1 jaar en 1 maand rondlopen. Vanaf dat zij 11 maanden was doen we het onveilig en is een tweede kindje gewenst.

Als ik een late innesteling heb...of dat de hcg pas heel laat gaat oplopen...is dat dan niet meteen een slecht teken? Voorteken op een mk?

Ik blijf mezelf voorhouden dat het niks meer is en dat ik op m'n volgende eisprong moet wachten. Maar als ik dan weer steken in mijn onderbuik krijg, boeren moet laten of mijn grote borsten voel, dan ga ik weer twijfelen.

6. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Ik denk dat je gewoon even afwacht het zou kunnen je zwanger bent

Mijn gevoel bij mij zegt ik zwanger ben ik ben ook al 6 tal jaar zonder pil of wat dan ook altijd opgelet en eigenlijk is dit nu de 2 de ronde we niet oplette en altijd de techniek voor het zingen de kerk uit toegepast nooit accidentje gehad.

Tss nr 2 en 3 ook niets genomen en toen was ik naar 3 maand zwanger was toen een vroege miskraam en 3 maand later zwanger van de jongste

Dus de moed niet opgeven en wacht gewoon 14 dagen en dan een testje doen als er dan nog negatief staat ga ik naar de huisarts opnieuw of bij een positieve test want in die onzekerheid zitten is echt niet fijn

7. Chanti86

Chanti86 Lid

Sep 26, 2016
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ja het is gewoon dubbel. Ik herken alle symptomen van de zwangerschap van mijn dochter, maar als ik dan die negatieve test zie denk ik meteen ok klaar dus niet zwanger.
    Ik zit de hele tijd tegen mezelf te zeggen dat ik niet moet uitgaan van die uitzonderingsgevallen die vlak voor nod ongesteld worden, op en na de menstruatie negatief testen, maar toch zwanger blijken.
    Het klinkt allemaal zo onlogisch...maar ja, de symptomen blijf ik hebben terwijl ik geen menstruatie heb..oohhh wat ik ook nog steeds heb is dat ik slecht slaap en pijn in mijn onderrug heb met slapen.

8. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Ik heb 3 jongens en ik teste ook altijd rond 12 dpo dus 2 dagen voor nod ,weet uit echos dat ik bij hun ook een late eisprong had maar zoveel overtijd gaan nog nooit gehad

Dit zou ik wel een wondertje noemen als dit positief uitddraaid

En heb steeds een regelmatige cyclus en nu maar 2 dagen bloedverlies en dan ineens niks meer vind ik zo raar

Heb veel vraagtekens bij deze cyclus

Ah had jij de zelfde symptomen bij je dochter? Ook overtijd gaan?

Tis nog ni geboren of doet al koppig een leuk verhaal om later dan wel te vertellen ...
    Bij de jongste wist ik het ook voor nod maar daar heb ik 3 a 4 maand met periodes bloedingen gehad dus ik schrik niet meer van de bloedingen die ik maak tijdens de zwangerschap het komt wel meestal goed

9. Chanti86

Chanti86 Lid

Sep 26, 2016
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    Bij mijn dochter heb ik mijn eisprong niet bijgehouden. Ik gokte een beetje op mijn cyclus dus toen ik ging testen was ik voor mijn gevoel 4 dagen voor nod (maar kan dus ook iets korter voor nod zijn geweest).
    Maar ik wist meteen dat ik zwanger, nog voor de test door het boeren.

Nu boer ik al een week lang en heb toch een negatieve test gehad...dus dan twijfel ik aan mijn lichaam

10. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Hier bij de jongens nooit moeten boeren en dit boeren is begonnen op 30 jan en nu af en toe heb ik het nog ...

26ste heb ik me heel raar gevoeld wist niet hoe ik me moest houden, zitten liggen of rondlopen 22ste had ik pos ovulatietest

allemaal raar he wat is dan die 26ste jan?

11. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Kzit met zoveel vragen en die onwetendheid is zo lastig

Terwijl mijn gevoel zegt er iets niet klopt blijven de testen wit grrrr

Maar ik hou je zeker op de hoogte hoe dit nog verder evolueerd

Hopelijk kan ik het wat van me afzetten maar is niet gemakkelijk en minder stress ga hebben

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG. Dus dat zou je dan duidelijk terug moeten zien op een test. Negatief, dan zijn het dus geen zwangerschapssymptomen.
    Als het innestelbloed zou zijn wat vaker niet dan wel voorkomt, dan zou je al vanaf 4 dagen na die innestelingsbloeding iets moeten kunnen zien op een zwangerschapstest. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan.

Verder zeggen symptomen niet zoveel. De meeste vrouwen merkten in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, niks bijzonders, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat niks met een zwangerschap van doen had. Bij verreweg de meeste vrouwen beginnen de klachten ook pas vanaf week 6 van de zwangerschap aangezien het aandeel HCG dan ook zeer hoog begint te worden.

In de aanloop naar een eisprong kun je ook symptomen krijgen welke lijken op zwangerschaossymptomen. Je kunt er zelfs misselijk van worden.

13. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ik heb gehad dat ik 2/3 dagen voor nod hele lichte testen had, zo licht dat je ze met een microscoop alleen zag 😂haha.
    Toch werd ik ongesteld, of hoe je het ook moet noemen, dus ik dacht. Oké, op naar de volgende ronde. Het zal wel rond de innesteling mis zijn gegaan.
    Totdat ik 2 weken later opeens het idee kreeg om te testen om te kijken of die streepjes al weg waren.
    Nou toen had ik opeens knal positieve testen. Inmiddels een gezonde dochter van bijna een half jaar.
    Nu is mijn verhaal niet gebruikelijk dus hou je er zeker niet aan vast, maar goed zulke dingen komen dus wel voor.
    Enige manier om er achter te komen of je toch zwanger bent is een test doen. Geen idee of je dat inmiddels hebt gedaan want heb niet alle reacties gelezen.

14. Chanti86

Chanti86 Lid

Sep 26, 2016
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    @ be happy: zo stond/sta ik er dus ook in.vwil me niet vast klampen aan die uitzonderingsgevallen.

Maar vandaaag heb ik dus belachelijke pijn in mijn onderbuik en hele dag stijve tepels (naast de kwalen die ik nog steeds heb..hele volle borsten en veel boeren). En mijn buik is zo groot dat ik wel 8 maanden zwanger lijk...dus mijn darmen doen hun werk belachelijk slecht.

Als ik er dus vanuit ga dat ik niet zwanger ben...wat mij het meest logisch lijkt omdat ik net na de 'menstruatie' negatief teste, dan vraag ik mij wel af wat ik heb. Mijn lichaam werkt nu nl niet goed en ik word gek van deze klachten boven op elkaar.

15. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Hier nog steeds het zelfde alles ok

Alleen nog meer spanning in borsten en sinds gisteren voelde ik al dat ik lage rugpijn ging krijgen vandaag ook iets meer lage rugpijn en heb weer wat moeten slapen in de namiddag en ik ben licht in mijn hoofd duizelig

Hoe gaat het bij jou?

16. Chanti86

Chanti86 Lid

Sep 26, 2016
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds symptomen. Vanaf gister zo'n opgezwollen buik dat ik vandaag naar de huisarts ben gegaan...ik heb gezegd dat ik bloed wil laten prikken op zwangerschap en als dit negatief is dan wil ik echt mijn darmen laten onderzoeken...pfff
    Afwachten tot vrijdag dus.

Wanneer ga je weer testen?

17. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Ik moet morgen 2 dagen gaan werken en ik ga wachten tot met het weekend om het testen te laten rusten

Hopelijk lukt me dat ... tzal moeilijk zijn maar moet even verstand op nul zetten

18. Chanti86

Chanti86 Lid

Sep 26, 2016
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    Nou heb al uitslag van de bloedtest, was minder dan 1 dus hormoon niet aanwezig zei ze.
    Kan er dus nu wel vanuit gaan dat ik niet zwanger ben toch en dat de symptomen niet daar vandaan komen. 😞

19. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Maar vanwat kan het wel komen dan de symptomen wanneer gaan regels dan komen?

20. Chanti86

Chanti86 Lid

Sep 26, 2016
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    Wat bedoel je met regels?
    Tja ik weet ook niet waar de klachten vandaan komen. Ik heb in ieder geval zakjes meegekregen voor mijn ontlasting, misschien dat dit vastzit in mijn darmen waardoor ik opgeblazen gevoel krijg en moet boeren.
    Ik blijf dan alleen zitten met mijn grote volle borsten en harde tepels die ik niet begrijp.
    Volgende week zou ik (als mijn bloeding vorige wk menstruatie was) weer een eisprong hebben.

Share This Page