Zoals mijn onderwerp het al vraagt: Bij welke pil heb JIJ geen last van een laag libido? Ik ben altijd aan de prikpil geweest, daardoor was mijn libido 0,000 mijn man wist niet wat hem overkwam na het stoppen van de prikpil, en nu tijdens mijn zwangerschap. Ik zat te denken aan een mirena spiraal, alleen nu zijn er al verschillende topics geopend waar iedereen hetzelfde over typt. Dus mijn vraag aan jullie, bij welke pil heb jij geen last van een laag libido?
Ik lees mee! Ben aan de pil (weet zo even niet welke) maar ook 0,0 libido relatie gaat er onder lijden.
De Yaz24 helpt in ieder geval ook niet.. Verder perfect voor mij, maar dat stomme libido is toch wel wenselijk als je samen bent
Ja ik was voor mijn zwangerschap aan de prikpil, echter ook een laag libido van 0,0 en niet bevordelijk voor onze relatie. Manlief vind hoe het nu is erg fijn, en ikzelf ook dus wil het graag zo behouden haha
Bij bijna elke pil heb je een laag libido want je hebt ook geen eisprong. Ik heb een koperspiraal en heb gewoon mijn eigen cyclus. Ideaal!