Roze/bruin slijm bij mirena? Wie heeft ideeën?

Discussion in 'Anticonceptie' started by FrWentel, Sep 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FrWentel

FrWentel Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb sinds februari 2014 de mirena. Eerste maanden heel onregelmatig bloedverlies gehad. Daarna hield dit op en verloor ik maandelijks een héél klein beetje rood bloed. Niks geks tot dusver. Nu heb ik de afgelopen maand ineens een verandering gemerkt waar ik gek van word. Een week voor mijn ongi verloor ik dagelijks een klodder lotionachtig slijm(niet rekbaar). Afgelopen weekend verwachtte ik mijn ongi, maar ik heb alleen maar last gehad van roze/lichtbruin slijm. Vandaag nog steeds hetzelfde slijm, is niet minder geworden. Ik heb ook menstruatiekrampen. Is dit nou gewoon toch mijn ongesteldheid of kan ik beter navraag doen bij de huisarts? Wat denken jullie? Hou er niet zo van om voor niets te bellen dus vandaar deze vraag. Ohja om een zwangerschap uit te sluiten heb ik zaterdag getest: uiteraard negatief. Voor de duidelijkheid: ik wil nu absoluut niet zwanger worden, ben nog studerend vandaar. Hoop dat er mensen zijn die zoiets herkennen of een idee hebben wat het kan zijn.

2. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    is dit niet gewoon je menstruatie?
    die word minder bij gebruik mirena en kan zelfs helemaal stoppen.
    ik heb zelf de mirena nog maar aantal weken, dus ben niet ervaren, maar heb wel een en ander gehoord en over gelezen dat 'dit' de mensturatie is bij sommige, niet meer als wat vloeien.

3. FrWentel

FrWentel Niet meer actief

Inmiddels heb ik idd bloed verloren, dus het waren tekenen van een menstruatie. Wel vreemd dat ik dit nog nooit eerder gehad heb. Maarja het zal er wel bij horen!

Share This Page