Haha super schrikken! Maar wel welkom natuurlijk. Mn kleine man kwam 2 jaar geleden ook als verassing!
Misschien is het nog hcg van de ma. Hier was hcg vorig jaar 2500 maar heeft 8 weken geduurd voor het echt op 0 stond. Ben benieuwd naar een volgende test xxx
Ik zie het niet zo goed maar op die van vandaag lijkt het alsof er een wit lijntje onder de T staat. Tenminste dat is wat ik zie
Helaas gaat de kwaliteit echt een hoop achteruit. Heb hem iets scherper gemaakt. In het echt toch wel roze
Ik zie op die van vandaag wel een iets duidelijker streepje. Ben benieuwd wat de predictor zegt zometeen
Verdrietig van je MA, sterkte daarmee. Ik zie op je testjes geen lijntje. Ben benieuwd naar je predictor straks!
Ik zie m ook duidelijker In negatief ook dus miss nu zo de predictor ook even doen? Als je je er goed bij voelt tenminste.
Ow trouwens, ik zie het streepje wel, voor mij oogt ie ook roze en ik heb het idee dat ie ook wat donkerder is dan gister... dan zou ie echt op de predictor wel een lijntje moeten zien hoor! Geen knaller natuurlijk, maar wel eentje die je kan ziek op de foto.