Implanon en streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JennyDallas, 3 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Wat wel kan is dat het misschien eerst nog rest hcg was van je miskraam en dat je nu streepjes krijgt van een nieuwe zwangerschap. Helaas geduld hebben en de tijd zal het zeggen :)

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zie duidelijk een oploop.
    Die van vandaag is veel duidelijker dan de andere 2.
    Je houd het wel spannend!

LilyB vindt dit leuk.
  3. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Ja vind ik ook, ik had sterk moeten zijn en zondag pas testen. Nu gebeurt dat ook met een nieuwe test :p maar goedkoop is anders, zweet als een otter op het moment van de spanning

LilyB vindt dit leuk.
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat kan ik me voorstellen.
    Als ik jou was zou ik zaterdag weer testen en die vergelijken met die van vandaag.

5. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Dat kan ook indd, waars haal ik de early en de express in 1 doosje ( 16 euro voor 2) ipv 12 voor 1 haha.

De express was eergister nagenoeg negatief.

6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb geen idee.
    Misschien even google'n.. bol.com bijv?
    Ik had zelf een shitload aan testen gekocht bij de op=op maar die zijn er geloof ik niet meer.

7. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Klopt jammer genoeg niet meer.
    Naja betaal gerust 16 euro als het me duidelijkheid geeft

8. Roetje08

Bij bol.com is dat 13€ per pakje van 2, maar wordt enkel geleverd in NL

9. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Oke stomme vraag. Eergister was de expres negatief.
    Als het wel van een zwschap is zou ie nu 2 dagen later wel een streepje moeten laten zien toch. Of zit ik nu heel fout te denken?

10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik zie ook duidelijk de oploop... ik ben benieuwd naar je test dit weekend.
    De early schijnt iets gevoeliger te zijn dan de express, vandaar dat de express zo’n licht streepje geeft.

11. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Ja maar die was echt nagenoeg negatief, met super veel fantasie krijg ik er mischien een streepje op.

Kan een foto ervan maken maar denk niet dat je wat gaat zien haha

12. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Ps.
    Als ik hem nu dan zou doen, na 2 dagen dus.. zou je dan verschil moeten zien?

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wat een lastige dit.. Resthcg klinkt als logische verklaring. Maar die zou niet op moeten lopen.
    Nieuwe zwangerschap kan idd ook maar daarvoor is hij weer te weinig opgelopen... Predictor is nogal snel in het laten zien van oploop.

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Waarom laat je niet morgen bloedprikken en maandag weer?
    Dan heb je meer duidelijkheid.

LilyB vindt dit leuk.
  15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik durf je geen garantie te geven, aangezien de early wat gevoeliger is zou ik toch daarbij blijven om de oploop te bekijken. (De early is om voor nod te testen en de express is om te bevestigen op of na nod)

16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Idd een bloedtest zou ook duidelijkheid kunnen geven. Scheelt je ook in de kosten met testen kopen. Je zou morgen je verhaal aan de huisarts kunnen uitleggen en waarschijnlijk vind die het dan ook verstandig om even hcg te prikken.
    Lastig allemaal zo, ik wou dat ik je meer advies kon geven..

17. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Klopt deed hij met de vorige zwangerschap ook.

Maar kan het zijn: eergister rest hcg, en minie beetje bloedverlies, 2 dagen later nieuwe hcg. P0ff ik weet het echt niet meer haha

18. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Als ik zondag nog positief test bel ik mn HA weer en eis ik een bloedtest. Dit is ook niets

19. Roetje08

Even voor de duidelijkheid, er zit amper verschil tussen de early en de express. Je kan ze even vroeg gebruiken, enkel de express zal wat rapper kleur geven, daarom kun je ze niet met elkaar vergelijken qua oploop. "6 dagen testen voor verwachte menstruatie" en "bevestigen op de dag van uitgebleven menstruatie" is gewoon marketing zodat je ze alletwee zou kopen ;)

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wat een dilemma's zeg. Ik zou ook zeker morgen even de ha bellen om een bloedtest te vragen. Je moet er namelijk sowieso twee om op- of afloop te zien en als je pas maandag belt duren die dagen tot de tweede test weer erg lang. Vooral aangezien je een implanon hebt.
    Of wellicht morgen eerst je express test doen en als daar een streepje te zien is: bellen.

Deel Deze Pagina