Ik d8 meer heb ik er 2 voor 16 ipv 1 voor 12 haha Ondanks dat was mijn early echt duidelijker dan mijn express 2 dagen terug (expres bijna negatief, early wel een streepje)
Nee denk niet dat dat kan aangezien je hcg onder de 5 moet staan wil er een nieuwe eisprong komen. Dus als het rest hcg was dan heb je nog geen eisprong gehad aangezien de predictor ik geloof vanaf 10mlu reageert.
Mmm nee dan kan dat niet nee. Naja zondag nog een early, mocht die niet opgelopen zijn laat ik het gaan
Je testen liepen eerst af en nu op toch? Ik zou even bloed laten prikken, scheelt je ook een hoop geld aan testen en je hebt zekerheid.
Ja klopt als ik kijk naar de test van 3 dagen en 2 dagen geleden zie je afloop. Tussen 2 dagen geleden en vandaag zit weer oploop. Had mn HA al gebelt alleen die "werkt" niet mee, kan ook dat ik onduidelijk ben geweest. Maar als zondag nog oploopt zal ik nog een keer bellen en dan een bloedtest eisen
En ik maar denken dat je mijn reacties hebt laten weghalen want ik zie ze niet meer.... maar nee.. je hebt 2 topics lopen hahaha. Beetje verwarrend @Beheer kunnen jullie de 2 topics samenvoegen misschien?
Oneej ik haal geen reacties weg, alle eerlijkheid is van harte welkom! Ik wist alleen echt niet waar ik hem neer moest zetten haha, want ja het gaat om ac maar het is ook een streepje op een zwschaptest haha.
Pff aan de ene kant wil ik vandaag al testen en aan de andere kant pas morgen, hoop dat ik vandaag de verleiding kan weerstaan!
Haha als ik het al doe vandaag doe ik hem tegen de middag aan, toen heb ik die andere ook gedaan. Maar ik ga echt proberen vol te houden. Na 3 dagen zal er toch duidelijk verschil moeten wezen lijkt mij
Owjeej haha ik voel toch ergens verleiding opkomen, gelukkig houd mn kleine me bezig hahaha. Maar zal er oploop moeten zijn met 2 dagen?
Ja dan moet nu echt wel een duidelijke lijn te zijn hoor! Zeker omdat de eerste etos test al van 9 dagen geleden was
Ja indd, heb je ook wel gelijk in. Vl is op zn werk dus net ff gevraagt of ie echt tot morgen wilt wachten of dat ik hem zo al mag doen