ja weet ik wel lieverd maar ik denk toch dat je zo negatief moegelijk moet kijken. Ik dacht ook dat ik wel heeeel snel zwanger zou zijn mijn moeder was echt poepie vruchtbaar maar ben nu al 11maanden bezig dus ja, ga maar van het slechtste uit dan valt het ook nooit tegen als je dan niet zwanger bent en wel over tijd. Ja toch? Maar toch we blijven duimen en hopen en dom testen kopen, ja toch. In de hoop dat en een keertje eentje tussen zit met een posittief resultaat! Succes meid! Dikke Kus Swiggy
ben zo gewend om mijn zin te krijgen...hahahaha. niet dat ik een verwend nest ben ofzo, maar ik ben heel streberig en als ik ergens mijn zinnen op heb gezet dan doe ik er alles voor om het te krijgen... maarja, hier heb ik geen grip op... ik houd het ook wel in mijn achterhoofd hoor. ..... en mijn vriend en ik hebben het samen ook heel erg gezellig! maar als je al bijna 13 jaar bij elkaar bent dan ben je er ook echt wel aan toe....
ja maar mijn vriend en ik zijn tweede kerst dag 4,5 jaar bij elkaar en wij zijn er ook al wel aan toe. Gaat erom wat je voelt en als jullie er allebei klaar voor bent... go for it! Ik ook hoor! Ook al ben ik nog zo jong! Lijkt me helemaal geweldig om jong moeder te worden! Heerlijk lijkt me dat! Maar we hebben ook nog wel even geduld.... toch? (nou nee een beetje dan als het moet) Dikke kus Swiggy
ja inderdaad, ik ben natuurlijk voor vruchtbaarheidsbegrippen ook de jongste niet meer... en heb natuurlijk ook jaren anticonceptie gebruikt.. we wachten af.. ik duim voor ons!