implanon is verwijderd maar geen menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tootles, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootles

tootles Lid

23 mrt 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ,

Ik ben nieuw hier en loop al een paar weken te googelen maar, kan geen antwoord vinden en hoop dat hier iemand is die misschien kan helpen.
    Op 10 feb heb ik mijn implanon laten verwijderen. Deze zat er al 3 jaar en 4 mnd in dus moest wel. Tijdens mijn implanon was ik ongeveer 1x in de 3mnd een soort van ongesteld. Voor ik weer aan andere anticonceptie wilde gaan wilde ik eerst weer een menstruatie hebben even schoonmaken ofoz hahaha Echter hebben mijn partner en ik anderhalve week na verwijderen gemeenschap gehad. Niet veilig beetje dom en naïef. Zijn nog niet druk bezig met kinderen Echter heb ik nu al 4 wkn lage buikpijn lijkt op menstruatie pijn maar toch anders. Ik ben met vlagen heel erg misselijk en duizelig. Verders heel erg moe en heb steeds hoofdpijn en nog meer van die kwaaltjes. Ik heb al 4 testen gedaan en zijn allemaal negatief, maar heb ook nog steeds geen menstruatie. De HA zei dat ik het nog 2 wkn moet afwachten.
    Wat denken jullie?? Zwanger niet zwanger iemand???

2. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik heb dit voor gehad met prikpil soms na lange tijd zo een anti conceptie heeft je lichaam tijd nodig om te "herstellen". Bij mij was mijn baarmoeder uitgedroogd ofzoiets erdoor en had ik medicatie gekregen om mijn cyclus terug optewekken en 2maand later was ik zwanger. Natuurlijk kans op een zwangerschap is er altijd. Enige je kan doen is idd zoals de arts zegt afwachten

3. tootles

tootles Lid

23 mrt 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx
    Afwachten dus hahaha
    Had jij dan ondanks alles ook al die "klachten/kwaaltjes"?

4. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Goh, kan me dat ni meer zo herinneren enkel pijnlijke borsten, en na 3dagen overtijd getest

Deel Deze Pagina